جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بتاکاپ | betacup
۱۵:۵۷:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#کرمان بدبختی این سهم نه کل سهام اینه که بازیگراش نمیذارن از یه حدی بالاتر بره. کرمان شده نوسان بین 110 تا 120 . وساپای بدبخت 1000 درصد تعدیل مثبت داده نسبت به پارسال بعد امروز صف فروش! خساپا رو نمیذارن بیشتر از 58 بره. ورنا رو نمیذارن بیشتر از 560 بره بالا . کرمانم نمیذارن بیشتر از 120 بره. بازار بورس که نیست . دیوونه خونه س

لیست اخبار