#شکام هدف اول 850 بعد 1200
-
وبملت تو سقف خالی می کنه بعدش پله ای تو منفی ها میخره بهترین و کم ریسک ترین راه صف هم که دست خودش هر وقت اراده کرد صف میچینه
-
بتا سهم
#تایرا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس کیلومتر9/5 جاده مخصوص کرج - روبروی شهاب خودرو - جنب پارس خودرو - نبش خیابان نخ زرین - گروه صنایع تراکتورسازی ایران برگزار میگردد
-
علی کاظمی
ثشاهد دقت کن گفتم سابقه
-
صندوق های طلا اهرمی بورسی
📊 بررسی پرتفوی صندوق ارام 🗓 خرداد ماه 1405 @Foundino | 🟠🟠🟠
-
ترید فاند
📊 بررسی پرتفوی صندوق ارام 🗓 خرداد ماه 1405 @trade_fundd | 🟠🟠🟠
-
mnbd6466
#وبملت نکات مهم اخر وقت ویملت : 1. صف فروش تقریباً کامل جمع شد. اگر به عرضه و تقاضا نگاه کنید: فقط 2.3 میلیون سهم روی 1288 مانده بود. فقط 3 سفارش فروش در صف بودند. این دیگر صف فروش واقعی نیست. صبح چند میلیارد سهم در صف بود، اما در پایان بازار تقریباً همه ان جذب شد. 2. حجم معاملات بسیار بالا بود. حجم معامله: 15.278 میلیارد سهم میانگین حجم ماه: حدود 12.5 میلیارد سهم یعنی حدود 22% بیشتر از میانگین ماهانه معامله شد. وقتی سهم نزدیک حمایت با حجم بالاتر از میانگین معامله می شود، یعنی نبرد جدی بین خریدار و فروشنده در جریان بوده است. 3. حقوقی باز هم خریدار جدی بود. خرید حقوقی: 6.981 میلیارد سهم فروش حقوقی: 3.73 میلیارد سهم خالص انتقال مالکیت: 3.25 میلیارد سهم از حقیقی به حقوقی این عدد کمی نیست؛ یعنی بخش بزرگی از عرضه حقیقی ها توسط حقوقی جذب شده است.
-
Mamad
ثشرق تعلییق سهم بزودی
-
بنیرو با امدن گزارشات سهم از ماه جاری که اولین گزارش امروز روی کدال قرار میگیرد… کم کم بازار متوجه می شود اگر ملاک بازار فعلا قیمت گذاری بر اساس سود نقدی محور باشد قیمت نماد بنیرو حداقل 2 برابر قیمت فعلی می باشد --و قیمت تعادلی 700 تومانی میگیرد… و اگر بازار تغییر پارادایم دهد و بر اساس دارایی ها ارزش گذاری کند قیمت نماد بنیرو حداقل 6 برابر قیمت فعلی و در سطح 2 هزار تومان قیمت گذاری می شود… خواهیم دید چه می شود…
-
سام نگهبان
سیلام سلام به دوستان همانطور که قبلا با قطعیت اعلام شد در این قیمت اصلاحی برای سهم متصور نیستم. به نظر این قرمز جزیی هم به خاطر شاخص و جا گذاشتن نوسانگیرها بود. تکرار همان روندی در شروع روند صعودی داشت. فکر میکنم واضح هست که تا الان در تمام حرکت ها نوسانگیرها جا مانده اند.
-
تکنیکال_بورس
#بنیرو با امدن گزارشات سهم از ماه جاری که اولین گزارش امروز روی کدال قرار میگیرد… کم کم بازار متوجه می شود اگر ملاک بازار فعلا قیمت گذاری بر اساس سود نقدی محور باشد قیمت نماد بنیرو حداقل 2 برابر قیمت فعلی می باشد --و قیمت تعادلی 700 تومانی میگیرد… و اگر بازار تغییر پارادایم دهد و بر اساس دارایی ها ارزش گذاری کند قیمت نماد بنیرو حداقل 6 برابر قیمت فعلی و در سطح 2 هزار تومان قیمت گذاری می شود… خواهیم دید چه می شود…