جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سام نگهبان | narenjsystem
۱۲:۴۳:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سیلام سلام به دوستان همانطور که قبلا با قطعیت اعلام شد در این قیمت اصلاحی برای سهم متصور نیستم. به نظر این قرمز جزیی هم به خاطر شاخص و جا گذاشتن نوسانگیرها بود. تکرار همان روندی در شروع روند صعودی داشت. فکر میکنم واضح هست که تا الان در تمام حرکت ها نوسانگیرها جا مانده اند.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار