#وبملت نکات مهم اخر وقت ویملت : 1. صف فروش تقریباً کامل جمع شد. اگر به عرضه و تقاضا نگاه کنید: فقط 2.3 میلیون سهم روی 1288 مانده بود. فقط 3 سفارش فروش در صف بودند. این دیگر صف فروش واقعی نیست. صبح چند میلیارد سهم در صف بود، اما در پایان بازار تقریباً همه ان جذب شد. 2. حجم معاملات بسیار بالا بود. حجم معامله: 15.278 میلیارد سهم میانگین حجم ماه: حدود 12.5 میلیارد سهم یعنی حدود 22% بیشتر از میانگین ماهانه معامله شد. وقتی سهم نزدیک حمایت با حجم بالاتر از میانگین معامله می شود، یعنی نبرد جدی بین خریدار و فروشنده در جریان بوده است. 3. حقوقی باز هم خریدار جدی بود. خرید حقوقی: 6.981 میلیارد سهم فروش حقوقی: 3.73 میلیارد سهم خالص انتقال مالکیت: 3.25 میلیارد سهم از حقیقی به حقوقی این عدد کمی نیست؛ یعنی بخش بزرگی از عرضه حقیقی ها توسط حقوقی جذب شده است.
-
Naser4646
#ثشاهد یادی کنیم از تبلیغات رسانه ای 100 همتی سال 99 ثشاهد در قیمت 5000 و دلار 24000 تومنی و شاخص 2100 الان بعد 6 سال ثشاهد 5 همت مارکت داره . قیمت 890 و دلار 170000 هنر کلاه برداری
-
reza12345678
#وسیلام https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA
-
شهر ۱۸۶۲
ثفارس خورده گوشه مثلث و امروز واکنش نشون داد و مثبت شد. رشد نم نم سهم شروع شد، از این به بعد هیچ پایان هفته ای پیدا نمیشه که قیمت ثفارس از ابتدای هفته کمتر باشه
-
reza12345678
#وسمنان https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA
-
وسدید دوستان اماده باشید جهت حضور در مجمع و پاسخگو کردن شرکت…
-
وحید
وجامی اوایل مهر مجمع سالیانه و همینطور مجمع افزایش سرمایه
-
حسین
#شیران سلام دوستان سود سهام شیران بدلیل اختلال بانک ملی تو اون روز ب حساب من واریز نشده ولی شرکت میگه واریز کردیم ذیتفعان هم نوشته ارسال ب بانک ولی ناموفق الان من دقیقا باید چیکار کنم حساب جدید تو سجام معرفی کردم..مسیولیت با بانکه یا کجا و چی میشه ؟ ممنونم
-
شجم مارکت شجم در شاخص 1200 , همین حدودا 8 همت بود ،الان با شاخص 5 میلیون بازم حدودا 8 همته ، بنظرتون شجم سهم خوبی میتونه باشه؟ تو بازار مثبت منفیه دوستان ، این خیلی شاهکار میخواد
-
بورس نو
#چفیبر سهم دوم ما با صف خرید امروزش به بازدهی 101 درصدی از زمان ورود ما رسید هنوز هم قدرت خریدار حقیقی بالا و ورود پول هم داشت با حد ضرر محدوده 7000 فعلا نگهداری خواهیم کرد https://t.me/Fshaer1369
-
reza12345678
#وسمرکز https://www.tasnimnews.ir/fa/news/1405/04/06/3626573/%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA