جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
تکنیکال_بورس | mohsenkarimi1986
۱۲:۴۳:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#بنیرو با امدن گزارشات سهم از ماه جاری که اولین گزارش امروز روی کدال قرار میگیرد… کم کم بازار متوجه می شود اگر ملاک بازار فعلا قیمت گذاری بر اساس سود نقدی محور باشد قیمت نماد بنیرو حداقل 2 برابر قیمت فعلی می باشد --و قیمت تعادلی 700 تومانی میگیرد… و اگر بازار تغییر پارادایم دهد و بر اساس دارایی ها ارزش گذاری کند قیمت نماد بنیرو حداقل 6 برابر قیمت فعلی و در سطح 2 هزار تومان قیمت گذاری می شود… خواهیم دید چه می شود…

لیست اخبار