بنیرو با امدن گزارشات سهم از ماه جاری که اولین گزارش امروز روی کدال قرار میگیرد… کم کم بازار متوجه می شود اگر ملاک بازار فعلا قیمت گذاری بر اساس سود نقدی محور باشد قیمت نماد بنیرو حداقل 2 برابر قیمت فعلی می باشد --و قیمت تعادلی 700 تومانی میگیرد… و اگر بازار تغییر پارادایم دهد و بر اساس دارایی ها ارزش گذاری کند قیمت نماد بنیرو حداقل 6 برابر قیمت فعلی و در سطح 2 هزار تومان قیمت گذاری می شود… خواهیم دید چه می شود…
-
پایا سرمایه اکسیر
📈 گزارش بازار شنبه 6 تیر 1405 🔼 تاثیر مثبت بر شاخص: فارس، شپنا، شبندر، شستا 🔽 تاثیر منفی بر شاخص: فملی، وبملت، نوری، افق 📊 ارزش معاملات بورس و فرابورس: 157،612،809 B 💵 ارزش دلاری بازار: 105 میلیارد دلار 📈 عملیات بازار باز: 0 اوراق مالی اسلامی: 17،595.583 B @exir_ise 🖥 www.exirise.com
-
عقاب بورس
#دقاضی لطفا بفروشید یکم
-
اقتصاد نگار | Eghtesad Negar
🟢پایان بورس امروز شنبه 6 تیر 1405 / خروج 2.1 همتی پول حقیقی در روز بلاتکلیف بازار سهام 🔷️معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که شاخص کل با رشد محدود 15 هزار و 462 واحدی معادل 0.3 درصد، در سطح پنج میلیون و 176 هزار و 363 واحد ایستاد. 🔷️این رشد در برابر فضای کلی بازار چندان قدرتمند به نظر نمی رسد؛ زیرا بخش عمده ای از نمادها در مدار منفی معامله شدند. 🔷️در همین حال شاخص هم وزن تقریبا بدون تغییر خاص و با رشد ناچیز 54 واحدی در محدوده یک میلیون و 337 هزار و 534 واحد قرار گرفت؛ موضوعی که نشان می دهد بلاتکلیفی در نمادهای کوچک تر همچنان پابرجاست و رشد شاخص کل بیشتر متکی بر نمادهای بزرگ بوده است. 🏪@Eghtesadnegar_ir
-
جمشید بابایی
#شلرد من یک سهامدار جز از کل سهامداران بابت اینکه افشا ب را بعد از یک هفته روانه کدال کردند عذر خواهی میکنم. خود مسولین شرکت خودشان را طلبکار میدانند.و ما باید بابت عدم دقت و تخصص انها عذر خواهی و طلب امرزش بکنیم. چرا باید جوش ترک بخورد؟ یا جوشکار تان ایراد دارد یا بازرس فنی سرکارش نیست یا مسولین شلرد همه چیز را ول کردند یا شیر شیر هست اونجا یا کلا اونجا کسی انها را توجیه نکرده. اقای اسمعیلی بعنوان مدیرعامل باید از مردم عذرخواهی بکنی
-
آقا حمید
سابیک تا 6000 تومن خرید داریم زیر 6 شیری خرید داریم
-
افشار دوم
#شاخص_بورس با اخبار دروغین و کثا فتی به اسم "خودرو" با یه رنج منفی میان کل بازار رو به نجا ست میکشن پول و سهام بی انتها دارن هرچقدر بخوان بازار رو بازی میدن و دستکاری میکنن
-
مهران احمدی
#وساپا خبر واگذاری حداقل 2هفته زمان میبره حقوقی اگه بخواد یه نوسان دیگه میگیره ببینیم حقوقی چه تصمیمی خواهد گرفت ماحقیقی ها تصمیم گیرنده نیستیم تماشاگریم
-
بورس۲۴ | Bourse24
سهم 2,136 میلیارد تومانی کربن ایران در سبد سرمایه گذاری «وپترو» به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با نماد «وپترو» که سهام ان در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358698
-
hassan biba
قثابت #قثابت بنظر در حال پولبک به خط گردن الگوی سروشانه معکوس باشد حمایت معتبر حوالی 250تا265 تثبیت بالای 340 سهم را بسمت محدوده 500 خواهد برد 6تیر
-
سهامدار مسدود شده
#خصدرا برو بریم