جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید حسن حسینی | seyedhasan313
۱۱:۰۸:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وپاسار باز داره میره سمت صف فروش 🤦🏻‍♂️ امروز اوضاع جالبی نداره ولی شخصا بازم صبر میکنم تا اخر بازار ، احساس میکنم شاید یه بازیه جهت پیاده کردن نوسانگیرها و بعدش ادامه راه صعودیش،فعلا تصمیم درستی نمیشه گرفت ببینیم تا اخر بازار وضعیت به چه شکل پیش میره و بعد تصمیم درستی گرفت که همراهش باشیم و یا خارج بشیم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار