#سنوین //
-
سیگنال طلائی
#های_وب اپدیت این سهم هم البته به میزان کمتر از سایر سهام سبد ، در پورتفوی ماست و از کف اعلامی در برگشت بازار تا اینجا بیش از 55 درصد رشد داشته در محدوده کف کانال بلند مدتی و تا اینجا الگوی برگشتی کف دوقلو رو زده و حتی میتونه کف سه قلو و یا سروشانه کف هم بزنه اگر در این مسیر خط روند مقاومتی پیش رو رو بشکنه یک رشد خوب در انتظار این سهم خواهد بود #نظر_شخصی @Golden_Signal_Link
-
فزر اقاروح اله اتفاق امشبوپیش بینی کردمطمین باشیدتحلیل هاش درموردفزرهم درسته واقعا پیش بینی اتفاق امشب کارخارقدالعاده ای بود
-
مهدی پیروزفر
وبملت مقایسه وپاسار با وبملت ازپایه واساس اشتباهه،وپاسار یه بانک خصوصیه با سرمایه وسوداوری محدود،رشدسهمش زیاد بوده ،هرلحظه امکان اصلاح بعلت سیوسود حقیقی ها ورنج منفی کشیدن حقوقی ها هست ولیکن وبملت یه سهم دولتیه باسرمایه بیشتروسوداوری بالاتر(نسبت به قیمت سهم)،وبملت یه اصلاح حدود ده درصدی کرده ولی وپاسار سیخکی بالارفته،عقل سلیم میگه توسقفی که هرلحظه امکان اصلاحش هست وارد نشو.درسته وبملت بجهت تعدادزیادسهم سنگینتره ولی نقدشوندگیش بالاتره
-
بهرام عبدالهی
خساپا الان دیگه وقت اصلاح دامنه نوسان به منفی و مثبت 10 رسیده .
-
کیومرث قهرمانی
فزر سلام دوشنبه در بازار خراب و خونین در صف فروش سنگین ونوین و وسینا توصیه داشتم ورود کنید . همان روز ونوین صف خرید شد و رنج 6% کشید . اما وسینا سه شنبه هم منفی بود ، ولی فردا شرایط وسینا متفاوت خواهد و نهایتا پولبک را تکمیل و دوباره صعودی خواهد شد . در مورد فزر هم دیروز تحلیل داشتم بعد از چند روز صف فروش فردا به احتمال زیاد متعادل و مثبت خواهد بود ، هر چند صف خرید دور از ذهن نخواهد داشت
-
DR
اهرم دوستان روزایی که اهرم با مثبت بالا باز میشه و صف خرید قوی میبنده یا از اول صف خرید سبک هست و بعد سنگین میشه ضهرم ها با مثبت کم باز میشن مثلا 10 الی15 تقریبا نزدیک 30 ثانیه فرصت خرید میدن و بعدش تا اخر بازار که صف خرید سنگینتر میشه معمولا تا 50 درصد و بالاتر هم میرن این رو بار ها تجربه کردم حالا اگر فردا مثلا مثبت باز شد اهرم سریع ضهرم ها رو بخرید چون بعدش صف خرید که بست و سنکینتر شد کم کم ضهرم ها بالا میان و اگر وسط روز کمی شل کردن نترسید و نفروشید
-
اخابر شنیده ها: دو عرضه اولیه بزرگ در تابستان : دیجی کالا ستاره خلیج فارس
-
عیار بدترین صندوقی که اومدم همین عیار بود قبلا صندوق سینرژی داشتم صندوق نهال داشتم و غیره و سود گرفتم سود خیلی خوبی گرفتم اشتباهم تک سهم کردن و ورود به عیار بود با کل نقدینگی وارد شدم
-
Hoh
#پلوله یک زمانی بحث صادرات را گفتم عملی شد وحالا بحث ادغام قدر با پلوله وبعد ورود قشم به بورس وبحث تجدید هم گفته بودم عملیاتی شده .بحث دست درازی بود که اجازه نمی دادند اون هم بر طرف شده وبحث قرداد فروش داخلی وشرکتهای پتروشیمی هم عملیاتی میشه برید دعا کنید پلوله گزارش الف دیگه نده فعلا…اخبار پلوله در صدر بورس
-
فملی 600 تومن بیشتر نمی ارزه