جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۲۳:۵۰:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

وبملت مقایسه وپاسار با وبملت ازپایه واساس اشتباهه،وپاسار یه بانک خصوصیه با سرمایه وسوداوری محدود،رشدسهمش زیاد بوده ،هرلحظه امکان اصلاح بعلت سیوسود حقیقی ها ورنج منفی کشیدن حقوقی ها هست ولیکن وبملت یه سهم دولتیه باسرمایه بیشتروسوداوری بالاتر(نسبت به قیمت سهم)،وبملت یه اصلاح حدود ده درصدی کرده ولی وپاسار سیخکی بالارفته،عقل سلیم میگه توسقفی که هرلحظه امکان اصلاحش هست وارد نشو.درسته وبملت بجهت تعدادزیادسهم سنگینتره ولی نقدشوندگیش بالاتره

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار