وبملت مقایسه وپاسار با وبملت ازپایه واساس اشتباهه،وپاسار یه بانک خصوصیه با سرمایه وسوداوری محدود،رشدسهمش زیاد بوده ،هرلحظه امکان اصلاح بعلت سیوسود حقیقی ها ورنج منفی کشیدن حقوقی ها هست ولیکن وبملت یه سهم دولتیه باسرمایه بیشتروسوداوری بالاتر(نسبت به قیمت سهم)،وبملت یه اصلاح حدود ده درصدی کرده ولی وپاسار سیخکی بالارفته،عقل سلیم میگه توسقفی که هرلحظه امکان اصلاحش هست وارد نشو.درسته وبملت بجهت تعدادزیادسهم سنگینتره ولی نقدشوندگیش بالاتره
-
سیبیل های الکی
#شستا گزارش مالی شستا رو در سایت تابناک بخونین!
-
صندوق های طلای بورس ایران
❇️ نمای لحظات اخر بازار جهانی خبری از جنگ و تنش نیست… #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
Shepol topol
#شپلی دوستان توصیه میکنم به هیچ وجه به هیچ وجه در روند شپلی به نوسانگیری فکر نکنید. نمونش چند مورد پایین تر که از سهم فاصله گرفتن و به شدت اسیب دیدن. رفتارهایی که ازشون میبینید نشان دهنده ی عمق فاجعه است. شپلی نقره داغ میکند.
-
بابا لنگ دراز 🎩
#خساپا در شرف واگذاری و سقف شکنی شکست خط روند 61 تومن وضعیت خیلی یهتری از خودرو داره و گزینه مناسب تریه
-
علی
#خساپا چه کالاهایی طی 7 سال. حبابی. و با دلالی. بیش از. 30 تا 90 برابر. قد کشیدند. زمانی که بورس 7 سال منفی بود. قیمت طلا. و سکه. حبابی بیش از 80 برابر طی 7 سال شد. قیمت مسکن. و خودرو. بشدت حبابی بالا رفت. قیمت. لوازم خانگی. رشد بیش از 30 برابری. را رقم زد. قیمت دلار. و پفک. و بستنی. و ادامس. هم بشدت. رشد کرد. رشد بیش از 50 برابری. و امروز. شاخص. بورس کجاست. و سرمایه سهامدار طی 7 سال. چند برابر شده است. از قیمت سهم ها. مشخص است بورس حرکتش چگونه بوده است. و…
-
خرزوخان
#شمواد بنظر تا انتهای سال مالی شمواد که برج 6 هست شمواد سودی بین320 تا 350 تومان میتونه سود محقق کنه
-
خرزوخان
#شمواد شمواد سالی مالی شرکت شهریور ماه هست 9 ماه از سال مالی گذشته است در بهار موفق شد 3 برابر مشابه قبل فروش انجام بدهد خبر بهتر اینکه توانسته صادرات هم انجام بدهد در گزارش 6 ماهه 105 تومان سود ساخته است مارکت شرکت به 5 همت رسیده است بنظر میاد همچنان رالی شمواد ادامه خواهد داشت نرخ خرداد 16 درصد بهتر از اردیبهشت بوده است ولی نرخ پارازیلین 7 درصد بعنوان اولیه بالاتر رفته است که این به نفع شرکت هست شمواد
-
گرگ والستریت
#خودرو بندر سیرک رو زداصلا ادم دودقیقه خودش خبر نداره
-
ایروانی ارشد کسب وکار
#اهرم بدانید و اگاه باشید نیروهای مسلح ایران از موشک های نوین درجنگ استفاده کردند. الان نوبت موشکهای دیپلماسی ایران است شفاف بگوییم مذاکرات کنندگان ایران دکترین شورای عالی امنیت ملی ایران پیگیری میکنند. حفظ وحدت ضروری است
-
پیر شپل آباد
#شپلی من از سال 98 سهامدارم. با چهار تا چرندیات که فروشنده ها میگن نمیلرزم تو یکی از کامنت هات نوشتن حرو.م لقمه و ن.طفه خراب ایا این برات کافی نیست که بخوای ادامه بدی و بیایی اینجا عقده گشایی کنی.به درک که فروختی