اهرم دوستان روزایی که اهرم با مثبت بالا باز میشه و صف خرید قوی میبنده یا از اول صف خرید سبک هست و بعد سنگین میشه ضهرم ها با مثبت کم باز میشن مثلا 10 الی15 تقریبا نزدیک 30 ثانیه فرصت خرید میدن و بعدش تا اخر بازار که صف خرید سنگینتر میشه معمولا تا 50 درصد و بالاتر هم میرن این رو بار ها تجربه کردم حالا اگر فردا مثلا مثبت باز شد اهرم سریع ضهرم ها رو بخرید چون بعدش صف خرید که بست و سنکینتر شد کم کم ضهرم ها بالا میان و اگر وسط روز کمی شل کردن نترسید و نفروشید
-
گرگ والستریت
#خودرو دوستان بازار فردا منفیه یا مثبته، ایا موقع خریده یا فعلا دست نگهداریم لطفا راهنمایی کنید
-
Lalborzx
#فملی فوری؛ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک خبرگزاری صداوسیما از شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک خبر داد و نوشت منشا صدا هنوز مشخص نیست. برترین ها: خبرگزاری صداوسیما از شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک خبر داد و نوشت منشا صدا هنوز مشخص نیست.
-
فزر اقاروح اله من ایمان اوردم فزرراهم تاسه سال نگه می دارم پله بعدی راهم دوشنبه سنگین برمی دارم وسیستموخاموش می کنم تاسال دیگه
-
کانال تحلیلی بورس
📌#کدال ‼️مطالب مهم کدال 🔸#دلر افزایش نرخ 55% تعدادی از داروها، 38% فروش 🔹#وکبهمن پیشنهاد افزایش سرمایه 50% از 2000 به 3000 میلیارد تومان از انباشته ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔸#تپمپی سال مالی منتهی به خرداد داره و 560 میلیارد تومان سود سهام گرفته و با لحاظ فروش دانش فنی و کسر هزینه ها می تونه 670 میلیارد تومان سود بسازه، 68 تومان بازای هر سهم و به P/E~7.7 قبل مجمع میرسه با تقسیم احتمالا 50% 🔹#ثباغ فروش یک ساختمان در حال ساخت به مبلغ 344 میلیارد تومان و شناسایی سود 279 میلیارد تومانی معادل 100% سود سال گذشته و 11% مارکت 🔸#ثجنوب خوب می فروشه و خرداد هم 318 میلیارد تومان زمین فروخت و جمعا 9ماهه 986 میلیارد تومان درامد داشته که می تونه 900 میلیارد تومان سود بسازه، معادل 644 تومان بازای هر سهم و به PE~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت فعلی سهم 1630 تومان 🔹#ثاخت هم 9ماهه فروش خوبی داشته و درامد 1518 میلیاردی شناسایی کرده که عمدتا از محل فروش واحدها تو اردیبهشت بوده. می تونه 1450 میلیارد سود شناسایی کنه، 17.6 تومان بازای هر سهم و به P/E~2.4 روی تابلو برسه که جالبه. قیمت سهم 54 تومان ┈┈••••✾•🍁🍁🍁•✾•••┈┈ 🔸#وبانک گزارش سالانه داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 116 و 526 تومان ساخت، 42% کمتر و 59% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 936 تومان، P/E~8.1 و تقسیم سود احتمالا 90%، نیاز به گفتن نیست که سود زیرمجموعه های اصلی مثل سیدکو، بترانس، پکرمان و چند زیرمجموعه دیگه شناسایی نشده و فقط از سیدکو 61 تومان می گیره و جمعا احتمالا حوالی 200 تومان بسازه. 🔹#چاپ گزارش سالانه خوبی داد و 159 تومان ساخت، 268% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1278 تومان، PE~8 و تقسیم سود احتمالا 90%، گزارش جالبی داد و رشد 85% فروش و رشد حاشیه سود از 25% به 30% از علل این گزارش خوب بود. شرکت مشابه سال 1403 تولید داشت، اما برای سال 1405 پیش بینی جسورانه رشد 35% تولید و رشد 150% فروش و رشد 165% سود رو داره که در صورت تحقق به سود 420 تومانی و P/E~2.7 اینده نگر میرسه که جالب و خاصه. 🔸#فافق طبق انتظار گزارش سالانه عالی داد و تو سود اصلی و تلفیقی به ترتیب 214 و 276 تومان ساخت، 69% و 89% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1117 تومان، P/E~5.2 و تقسیم سود احتمالا 60%، واقعا عملکردش عالی بود و همچنان چشم انداز سوداوری مثبتی برای سال های بعد هم داره. برای...
-
Stalin
#خمحرکه سلام سابقه خمحرکه سال 97تاسال 99 و120بربررشد داشته تاریخ تکرار می شی زمان اگر دوسال درنظر بگیرم تاگت خمحرکه خودی 60000هزارتومتپ توسهام قطعییت نداری حداقل دوسال زمان می بری
-
کاما احتمالا طبق استدلال این دوست عزیز که گفتن چون کاما سود اندازه بانک هم نداده پس خوب نیست، پس باید سهامی که رشد نکردن را بفروشم و بریم سهام رشد کرده و حبابی بخریم مثلا تکنو بخریم که به صورت پروژه ای در یکسال 7 برابر شده و p/e 70 پیدا کرده و الان قفل صف فروش شده
-
درمسیر خوشبختی با ونیرو
#ونیرو بسم الله الرحمن الرحیم انشاالله فرداصف خرید خواهد شد
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
🔹جهش قوی ترین صندوق اهرمی و پیشران ضعیف ترین صندوق است. ✍ چنانچه جهش صف خرید خود را حفظ کند، سایر #اهرمی ها و کلیت بازار را با خود همراه خواهد کرد و عکس این موضوع نیز صادق است( رصد کنید) ✍ رفتار فملی و شپنا برای اهرمی ها دارای اهمیت است( رصد کنید)
-
Cobalt Closet 🦷
𓆱𔒝 690 ✅ #موجود سفار ش @palolololol ↝ !! heXen !! https://t.me/heXencrafts
-
کیومرث قهرمانی
فملی سلام قبلا عرض کرده بودم تارگت اول فملی 2400 میباشد