جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
کیومرث قهرمانی | q1350
۲۳:۴۹:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر سلام دوشنبه در بازار خراب و خونین در صف فروش سنگین ونوین و وسینا توصیه داشتم ورود کنید . همان روز ونوین صف خرید شد و رنج 6% کشید . اما وسینا سه شنبه هم منفی بود ، ولی فردا شرایط وسینا متفاوت خواهد و نهایتا پولبک را تکمیل و دوباره صعودی خواهد شد . در مورد فزر هم دیروز تحلیل داشتم بعد از چند روز صف فروش فردا به احتمال زیاد متعادل و مثبت خواهد بود ، هر چند صف خرید دور از ذهن نخواهد داشت

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار