جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| esm.nadaram
۲۳:۴۸:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

عیار بدترین صندوقی که اومدم همین عیار بود قبلا صندوق سینرژی داشتم صندوق نهال داشتم و غیره و سود گرفتم سود خیلی خوبی گرفتم اشتباهم تک سهم کردن و ورود به عیار بود با کل نقدینگی وارد شدم

تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار