جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامد حامدی | aliasgharmirzaei1353
۱۵:۱۸:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

اهرم انشالله اگر فردا بازار صف خرید باشد و شستا صف میلیاردی،دوست دارم ضستا 4045،4044،4046 با مثبت پایین،حدود 20 تا 30ددرصد باز شوند تا باز خرید کنم.که بعد می دونم با درصد پایین باز بشند. نظر کاملا شخصی

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار