#فن_افزار توسن و فن افزار رشد متوالی و شارپ 100 درصدی داشتند . هدف بازارساز رشد متقارن وهمگون بورسه،هرگروهی یه مدتی دوره رشدشونه،بعدش پول سنگین شیفت میکنه بسمت رشدنکرده ها،تویکماهه اخیر غذایی،دارویی،سیمانی ها رشد کردن،حالا داره بتدریج میره بسمت خودردیی ها ،پترویی ها و بانکی های کمتر رشدکرده و سایرگروههای که جاموندن،توسهم های بشدت صعود کرده وارد نشید که با یه رنج منفی سریع،میره صف فروش و حتی فرصت سفارشگذاری فروش رو هم نمیده،نگاه کنید،افق،تکنو،سفارس و…
-
خساپا رودری ماشین رو خاذین تولید میکنه صندلی ماشین رو خاذین تولید میکنه تزیینات داخلی رو خاذین تولید میکنه پس خود سایپا چی رو تولید میکنه؟!
-
مهدی پیروزفر
شستا شستا جای رشدخوبی داره ،خوشبختانه درهفته گذشته باوجود دوسه روز بازارمنفی،رنج مثبت خوبی زد،نکته مهم حجم معاملات و ورود قویه پول خریدار حقیقی است،بنظر میرسه در مرحله اول صعودتا300 مقاومتی نداره
-
احمدوند
#دپارس ل ع نت کل ده عاشورا بر مسولین دپارس .اه سهام به خانواده هاتون میرسه دنیا بی حساب و کتاب نیست
-
AVA_Premium
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
محمد دشتی
#شپلی شصفها تولید و فروش پازایلین شرکت پارسال 370 میلیارد تومن زیان ده بوده یعنی 1200 تومن به ازای هر سهم از سود شرکت کسر شده؛ پی بر ای 4 یا 5 بدید به این سود؛ میشه 6000 تومان به شرکت باید فشار بیاریم علت این موضوع رو روشن کنه؛ چرا زیر قیمت تمام شده میفروشه به شپلی و شمواد
-
روهان
خودرو همه از سهام خودرویی فراری شدن بی اعتمادی محض
-
Psboxland
#ثنوسا تو هفته اینده افشا الف خواهیم داشت و با یه درصد خوب سهامداران عدد بالای 1000 تومان رو خواهند دید
-
روهان
خودرو با این رفتار حقوقی در ضرر به سهامداران و دستکاری و نوسانگیری و اپشن و اختیار بازی دیگه حقیقی سهام خودرو کسی باقی نمونده خودشون با خودشون معامله و خرید فروش میکنند… بی اعتمادی محض
-
خودرو هدف نهایی پایین نگه داشتن سهام برای تصاحب سهام دولتی
-
شپنا شبندر تازه نسبت به شپنا رشد کمتری کرده و همیشه یه فاصله 50 هزارتایی رو حفظ می کرده ک الان بیشتر شده یه 10درصد بالاتر بیاد همون میشه ایشالله… ولی هردو سهم گیج هاشون شبیه همه و عالی هستن برای ورود 👍💥