اهرم سلام برای فردا ضهرم 5035 و5034 طهرم 5031 و 5033 واچ میگذاریم انشاالله ببینم بازار هرکدوم سمت رفت استفاده کنیم
-
بورس . ارز دیجیتال
#ونفت سود هر سهم 3246 ریال p/e جذاب 1.80 حاشیه سود خالص بالای 90 درصد گزینه مناسبی برای #سرخطی فرداست @Boursc
-
لیدر تریدر (بورس)
📌 گزارش پورتفوی صندوق سهامی کلاسیک #ثمین ◀️فروش مهم: #فباهنر | #چدن | #توریل ◀️خرید مهم: #فملی | #کمنگنز | #اردینه | #بترانس | #قلرست | #شپنا | #کیمیاتک ◀️سه صنعت اصلی: سیمانی | بانکی | دارویی مدیر صندوق: گروه ارکا ثمین در چهار سال اخیر موفق شده از صندوق های مطرح مارکت بازدهی بهتری خلق کنه. 1405/04/05 🆔@Bourse_Leadertrader
-
ZA⛳️H⛳️RA
#فصبا یک سهم عالی برای کسانی که در عرضه اولیه خریدند واذیت شدند و برای خوش اقبال هایی که الان میخان پله ای بخرند..فصبا و 250 تا300 در اصلاحهها بخرین و 6 ماه دوم یک سود 70 تا100 درصدی. فصبا سال بعد80 تا 100 میسازه و طی یکسال اینده دو مجمع..فصبا دیگه هیچوقت باجنگ وبدون جنگ 200 و نمیبینه اما 500 و در اینده نزدیک خواهد دید و طی دوسال اینده حداقل 800 تا1000
-
شبندر نفت دوباره ریزش
-
خودرو بزرگترین اشتباه عمرم این بود که سهام خودرو خریدم اشتباه بزرگتر نگه داشتن بزرگتر از ان زیاد خریدن سهام خودرو ارزش نگه داری و زیاد خریدن نداره چون حقوقی ها دستور دارند سهام خودرو را پایین نگه دارند
-
💠 سامان تحلیل 💠
از روز شنبه، حداکثر حجم هر سفارش در بورس تهران بر اساس قیمت سهم تغییر میکند ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
بهزاد میرزایی
#وبصادر تقسیم سود ناچیزتوسط بانکها عملا اشتیاق خرید سهام و بین مردم کم میکنه و هیچگونه تلاشی مدیران بانکی جهت بالا بردن قیمت سهام انجام نمیدندچون انگیزه ای وجود نداره.دقیقا مثل دانش اموزی که نمره 10 میگره که فقط درس و پاس کنه و هیچگونه بازخواستی وجود نداره.در مورد سود غیر عملیاتی که یکی از دوستان گفته بود بانک داره و میتونه قیمت و افزایش بده همانطور که از اسمش معلومه سود غیر عملیاتی هست یعنی تکرار نمیشه و فقط برای یک دوره خاص هست که اگر میخواست نمود پیدا کنه تو قیمت سهام همان دوره قیمت سهام و میبرد بالا.افزایش سرمایه های بالا.تقسیم سود حداکثری و افزایش یا برداشتن دامنه نوسان باعث پیشرفت بورس میشه و اگر شرکتی هم نمیتونه تو این بازار رقابت کنه الزامی نداره که تو بازار بورس بمونه
-
بورس با شاکر
#ودانا #تحلیل_درخواستی #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت از دید تکنیکال فروشش در این محدوده پر ریسک است @shakerbourse
-
ثشرق دوستان هرکدوم نظری دارن و محترم است ولی بنده همچنان میگم زیر 1600 تومن نمیاد سهم و از شنبه تا چهارشنبه به صورت پله ای ورود مجاز است✋️✋️✋️
-
بورس وان
〰️ #ثشاهد 📈 1000 تومان براش مقاومت سنگینی شده و مجددا به این محدوده واکنش منفی نشون داده. 🟢 در صورت عبور میتوان انتظار یک پولبک به همین کانال را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 820 تومان ❌مقاومت مهم : 1000 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 1200 تومان 🗓 1405/04/05