فن افزار هدف بازارساز رشد متقارن وهمگون بورسه،هرگروهی یه مدتی دوره رشدشونه،بعدش پول سنگین شیفت میکنه بسمت رشدنکرده ها، توسن و فن افزار رشد متوالی و شارپ 100 درصدی داشتند . تویکماهه اخیر غذایی،دارویی،سیمانی ها رشد کردن،حالا داره بتدریج میره بسمت خودرویی ها ،پترویی ها و بانکی های کمتر رشدکرده و سایرگروههای که جاموندن،توسهم های بشدت صعود کرده وارد نشید که با یه رنج منفی سریع،میره صف فروش و حتی فرصت سفارشگذاری فروش رو هم نمیده،نگاه کنید ،افق،تکنو،سفارس و…
-
مهدی پیروزفر
مارون افزایش سرمایه 335درصدی مارون تایید شد،پس ازمجمع باقیمت رقیق شده زیر دوهزارتومن باز میشه ،بررسی کنید و تو واچ لیست داشته باشید
-
بورس وان
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05
-
علی کاظمی
ثشاهد با این امار تقریبا می شه گفت بدترین سهم بورس ثشاهده که تو این چند سال سرمایه های زیادی رو از بین برده 82 درصد خیلی درصد بالایی هستش یعنی سهم شما پنج برابر بشه تازه به اصل پول چند سال پیش خودتون می رسید
-
روهان
خودرو بی تعارف اعلام کنید فقط سهام خودی ها حق رشد دارند فولاد فملی فارس شپنا شبندر پتروپالایشی ها… الباقی هم محکوم به ضرر هستند حتی اگر شاخص بشه پونصدمیلیارد واحد
-
🔹️سرخطی سهام نوین برتر🔹️
#سرخط_خرید روز شنبه1405/04/07 سرخط خرید عرضه اولیه های #ذرت #وفیروزه، #تادیکو ، ، #زهلال و ازلیست سهام عادی مطابق تصویر هم میتونه گزینه های خوبی برای خرید به صورت سرخطی باشه؛ مابقی لیست رو خود دوستان میتونن بررسی کنند. درخواست سفارش برعهده خود مشتری می باشد ایدی ادمین برای ثبت سفارش : @ali_jfrzdh
-
شپنا P/E فروارد شبندر الان، با کسر حدودا 52 همت سود مجمع اخر تیر و با فرض سودسازی 122 همتی سال 1405، به عدد 3.55 میرسه 👍💥
-
خاذین سایپا سالهای پیش بخشی از زیرساخت تولیدش رو منتقل کرد به سیاپا اذین و اون زیرساخت های تولیدی به سایپا اذین تعلق گرفت و سهامی عام شد. بنظر من مارکت تولیدی سایپا اذین چیزی از مارکت ایرانخودرو و بهمن موتور کم نداره و سایپا اذین حتی خودش تنهایی توان رقابت با ایران خودرو و بهمن موتور رو داره بتنهایی. تو گوگل سرچ کنید: کلیپ معرفی کارخانه سایپا اذین
-
مهدی پیروزفر
اروند بنظر دوستان سهامدار متخصص و واقع بین،مایی که تو بازگشایی ودرسقف قیمتی خریدیم و توضرر بیست درصدی بافردا هستیم ،راه داد فردا بفروشیم یا برمیگرده بالا
-
باشگاه بورس
〰️ #ثبهساز 🌟 مطابق انتظار به هدف رسید . 📈 در صورت عبور از سقف تاریخی میتوان انتظار یک پولبک به همین سطح را داشت و سپس حرکت به سمت هدف بعدی. 😄 حمایت: 139 تومان ❌مقاومت مهم : 165 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 245 تومان 🗓 1405/04/05
-
GUNNER
#ثنوسا حرف های روی هوا و بدون سند ممنوع. سند کدال است.