#خکار ✓ قیمت فعلی : 1596 ✓ #جامانده #ارزنده و #اینده_دار ✓ 🆔@boours_sabzz
-
خاذین راستی شاید ندونید یکی از پتروشیمی که میگفتن فوم تولید میکرد اسیب دیده بود اما خاذین خودش به خودکفایی فوم رسیده سالهاست و خودش فوم تولید میکنه که خیلی ارزشمند و دستگاه های کاروسل چرخان و تزریقات فوم و غیره داره حتی فوم نیسان رو هم میتونه تولید کنه حتی ریل و فلزات صندلی رو هم خودش تولید میکنه که همون تجهیزات میلیاردها تومن پولشه و فیکسچر جوشکاری و فیکسچر کنترلی و دستگاه جوش co2 و دستگاه های جوش برشی و قالب های پرس پیشرفته پ پرچ های پیشرفته و دستگاه های پرس پانزده و 25 و چهل تن از مجهزترین خط تولید در خاورمیانه هست بخش رنگ امیزی الکترو استاتیک مجزا داره و فلزات داخلی به سبک و مثل بدنه ماشین رنگ میشن بخش ها و تجهیات خیاطی بخش سراجی و تولید روکش داره داره بخش مونتاژ و بسته بندی داره بخش تحقیق و توسعه داره و ازمایشگاه و کنترل کیفی محصولاتش گواهی ایزو جهانی داره
-
احمدرضا
#رمپنا را دست کم نگیرید. ارزش بازارش حدود 100 همت است، اما در صورت های مالی تلفیقی حدود 200 همت سود ساخته؛ یعنی شرکتی با این مقیاس، هنوز در بازار درست قیمت گذاری نشده است. برای مقایسه، فملی با ارزش بازار حدود 2300 همت، نزدیک به 150 همت سود ساخته. این اختلاف نشان می دهد رمپنا اگر درست دیده شود، ظرفیت رشد جدی دارد. مخصوصاً در شرایطی که بورس انرژی هر سال عمیق تر می شود، جریان نقدینگی نیروگاه ها بهتر می شود و کشور ناچار است به سمت توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر، سیکل ترکیبی و زیرساخت برق حرکت کند. رمپنا فقط یک سهم نیروگاهی نیست؛ یک بازیگر زیرساختی در ناترازی برق ایران است.
-
مهدی پیروزفر
شپدیس شپدیس اولین پترویی بود که بازگشایی شد،تاوان جو منفی نسبت به گروهش رو داد وبدون مثبت بالا مثل اکثر همگروهیاش باز نشد،بعدازاونهم بافشارفروش ناشی ازافزایش سرمایه وافزایش تعدادسهام روبروشدچندروزکاری طول کشیدکه سهم ازفروشندگان (چه حقوقی ها نیازمندنقدینگی،چه حقیقی های خرد)خالی بشه،اگه روزکاری قبل روبررسی کنید با ورود سنگین پول حقیقی استارت صعودیش رو زد،شپدیس نتنها ازبقیه همگروهیاش در رشدعقبه،بلکه اصلاح کوتاهی ام کرده،بنظرم به دید یکساله مناسبه،بشرط اینکه تحت تاثیر منفی ومثبت هاش نباشیم و نگهداری کنیم
-
سيد احمد هاشمي طبالونداني
#وتجارت فقط بانکیها
-
خبرگزاری ایرانویو۲۴
🔴 عراق اوپک را تهدید کرد 🔺️منابع اگاه می گویند عراق در صورت عدم موافقت اوپک با افزایش سهمیه تولید نفت، احتمال جدایی از این سازمان را بررسی می کند. 🔺️این تصمیم نتیجه اختلاف بر سر سقف تولید است که باعث فشار اقتصادی بر بغداد شده است. 🔺️بسیاری از اعضا به دلیل اختلال در صادرات از طریق تنگه هرمز نتوانسته اند به اهداف تولید برسند. 🔺️این وضعیت باعث شده عراق برای حفظ درامدهای ارزی خود، فشار بیشتری بر سازمان وارد کند تا سهمیه های جدید با واقعیت های بازار سازگار شود. #جنگ #هرمز #عراق #اوپک @IranViewPlus @IranView24
-
M,N
کارما صبور ترین گنگستره تاریخه🤟🏻🖤
-
سيد احمد هاشمي طبالونداني
#شپلی سلام
-
hamid
#وبملت هدف اول و قابل دسترس 185 تومان
-
Hossein
#ثشرق این شرکت یک پروژه کثیف فریب داشت اونم اینکه سهام شرکت به اسم سبدگردان های مختلف به قیمت بالا بفروشن علت اینکه خود شرکت دست داشتن بخاطر حجم بالا افراد کی درگیر و یک سری اطلاعات دسترسی دارن که از خود شرکت بیرون میاد مورد بعدی اینم شکایات فراوان شده از شرکت هیچ گزارش تخلفی نیومده خودش مشخص داخل سازمان بورس چخبر هیچ گونه ناظر و نظارتی نیست
-
برکت سلام سهم برکت قراره چقدر سود نقدی بده کسی اطلاعی داره