وبصادر منظورت حباب منفی دیگه چون الان 70تومنه
-
سلمان خان
شپنا بعد از خرید سهام درشت شپنا فملی وبملت کماسه را حتماً کنج سبد داشته باشید کماسه سهم های زیادی از حقیقیها جمع اوری شده و اماده صعود خوب
-
Only God
وبوعلی اینکه 40تومان از قیمت سهم کم کردند تا 30تومانش رو به اسم سود چندماه بعد به حساب سهامدار واریز کنند به کنار حیف اون 5روزی که همه سهم ها صف خرید سنگین بودند و این سهم بسته بود
-
بورس نیوز
#جم…سود اصلی جم در مزایده چند روز اینده پتروشیمی مهر بابت طلب 870 میلیون یورویی جم است ،،، یک سود بسیار یزرگ شناسایی خواهد شد!.. صبور باشید فروش ممنوع
-
معامله گر بنیادی
#غپونه یکی دیگه از سهام هایی بود که در کانال معرفی شد و هنوز هم جا برای رشد داره
-
خاهن اصلا این یکسال تورم رو قیمت سهم لحاظ نمیکنن .رشد بازار هم بسته بوده .وقتی هم باز بشه اگه بازار منفی باز بشه که هیچی دیگه .من که هیچ امیدی به این سهم ندارم
-
معامله گر بنیادی
#غپونه_اطلاعات_بنیادی صورت های مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) 📆سال مالی : برج 12.0 Price : 7800 EPS ttm : 737 P/E ttm : 10.58 P/E group = 7.35 🟢افزایش694.83درصدی سود خالص زمستان نسبت به زمستان گذشته 🟢افزایش1149.37درصدی سود خالص پاییز نسبت به پاییز گذشته 🟢افزایش71.23 درصدی سود خالص تابستان نسبت به تابستان گذشته 🔴کاهش20.04 درصدی سود خالص بهار نسبت به بهار گذشته 🔴کاهش10.75درصدی سود خالص زمستان نسبت به پاییز گذشته 🔴کاهش1.07درصدی سود خالص پاییز نسبت به تابستان گذشته 🟢افزایش434.11 درصدی سود خالص تابستان نسبت به بهار گذشته 🟢افزایش195.17درصدی سود خالص 12 ماهه 🟢افزایش142.37درصدی سود خالص 9 ماهه 🟢افزایش45.11درصدی سود خالص 6 ماهه 🔴کاهش20.04درصدی سود خالص 3 ماهه 05 تیر 1405 🆔moamelegar_bonyadi
-
iranvestors
#کفپارس ورود محدوده 350-370 هدف اول محدوده620 این سهم بعد از مدتها روند نزولی 5 ساله رو شکسته و رشدهای شارپی داره حجم ها تاییدی برای رشد هستند
-
معامله گر بنیادی
#ساینا_اطلاعات_بنیادی اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای دوره 3 ماهه منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) 📆سال مالی : برج 9.0 Price : 6360 EPS ttm : 840 P/E ttm : 7.57 P/E group = 6.67 🟢افزایش210.18درصدی سود خالص زمستان نسبت به زمستان گذشته 🟢افزایش210.18درصدی سود خالص 3 ماهه 05 تیر 1405 🆔moamelegar_bonyadi
-
ZA⛳️H⛳️RA
#شاخص_بورس اواخر سال 403 این نمودار شاخص کل و در تایم ماهانه گذاشتم..شاخص در اون مقطع در سقف بود اما الان شاخص 3800 تا 4 میلیون کف بلند مدتی شاخصه..حتی میشه به جرات گفت کف شاخص 4500 واصلاح قیمتی زیادی برای شاخص متصور نیستم..اما اینجا ایرانه و غیر قابل منتظره..زمانی که همه انتظار دارند برق یا اب قطع بشه یهو میبینی غافلگیر میشی ویک هفته شبکه بانکی مختل میشه..تمام این اتفاقات وحتی ریسک جنگ وتحریم وتهدید در نمودار زیر که بیش از یکسال ونیم قبل تحلیل کردم دیده شده..نوسانات بالایی در تایم روزانه وهفتگی داشتیم اما الان میبینیم شاخص 5 میلیون واگه نگاهتون ماهانه وبلند مدتی باشه تازه ابتدای بازدهی 500 درصدی است که بخودم قولش وداده بودم..مشکل اکثر سهامداران دو چیزه وتا زمانی که تکلیفشون رو با این دو مهم مشخص نکنند نتیجه متفاوتی نخواهند دید..اولین مهم زمان است که اکثر سهامداران این مقوله زمان و در خریدهاشون هدف گذاری نمیکنند وفقط قیمت ومیبینند ونتیجه تمرکز روی فقط قیمت دو چیزه یا سهامدار با زیان خارج میشه ومیگه حد ضررم خورده که این حدضرر در بازار ما فقط یک تله ویک راه فرار برای تحلیل های تحلیلگران دو دل است که حتی خودشان به تحلیل هاشون شک دارند..تحلیلگر باید روند کلی وقاطعانه بگه صعود یا نزول..اما همه تحلیل های صعودیشون یک راه فرار داره که اسمش و گذاشتن حدضرر واگه طرفشون خرید ورشد نکرد میندازن گردن رعایت نکردن حدضرر..پس اولین اشتباه 99 درصد سهامداران اهمیت ندادن به مقوله زمان در خریدهاشون و دومین مساله مهم اینه که سهامدار بیش از اندازه روی یک سهم اشتباه زمان ودخیل کرده وبدون در نظر گرفتن قیمت خرید زده .این افراد گیر کار خودشون هستند اما قبول نمیکنند..دریک سهم چند ساله بخاطر خرید در قیمت اشتباه وصبر زیاد وارد زیان شدند اون سهم هرسال بالای 100 درصد رشد داشته اما اون رشد چون در محدوده زیان سهامدار اتفاق میفته سهامدار اصلا اون نوسانات مثبت وندیده وبه اشتباه سالها با ضرر در یک سهم بد سهامداری میکنه..سهم دارویی برکت.خگستر.های وب چکاپا و..خیلی ها در سقف 99 یا 402 وارد شدند وبعد قیمت سهام نصف شده..هرسال زیر قیمت سربسری این سهامدار این سهام بازدهی های 100 درصد میدن اما سهامدار هیچوقت این رشدهارو حس نکرده وکار درست وانجام نداده..وتصور میکنه با صبر جبران میشه..پس هم قیمت وهم زمان اصله
-
سشرق سلام دوستان این سهم تو این قیمت ها ارزش خرید داره یا صبر کنیم اصلاح کنه لطفاً راهنمایی کنید