وبوعلی اینکه 40تومان از قیمت سهم کم کردند تا 30تومانش رو به اسم سود چندماه بعد به حساب سهامدار واریز کنند به کنار حیف اون 5روزی که همه سهم ها صف خرید سنگین بودند و این سهم بسته بود
-
Alirastgar1811
#غشهداب منتظر گزارش عجیب از سهم هستیم! سسی ها تو گزارش خردادشون قیمت سس رو به شدت بالا بردن! غشهداب هم 60 درصد فروشش سس می باشد!
-
شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اختیار خرید ها ببینید چطور سود می کنند این اختیار خرید وتجارت سه شنبه 78 درصد سود داد
-
T. persicum
#فسبزوار گزارش عملکرد خردادماه فولاد سبزوار 🔸رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🔹مبلغ فروش خرداد ماه 3161 میلیارد تومان 🔸رشد فروش نسبت به ماه قبل 29% 🔹رشد فروش نسبت به سال قبل 140% 🔸نسبت P/E ttm: 3.89 🔹نسبت p/e forward: 2 ➕ عالی بود، با رشد 80% نر خ ها رکورد زد یکی از بهترین گزارشات گروه فلزات میتونه باشه:
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!
-
بترانس ارزش بازارش 30 همت هست؟!! مگه پالایشگاهه سریع خارج بشید از سهم که 50 درصد اصلاح داره
-
شپنا ریزش مجدد نفت
-
همیشه توکل بر خدا
غناب غناب خرید و فروش برنج می کند در بورس 24 نوشته