جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Only God | amu.yadegar
۱۵:۴۳:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

وبوعلی اینکه 40تومان از قیمت سهم کم کردند تا 30تومانش رو به اسم سود چندماه بعد به حساب سهامدار واریز کنند به کنار حیف اون 5روزی که همه سهم ها صف خرید سنگین بودند و این سهم بسته بود

لیست اخبار