#شاخص_بورس اواخر سال 403 این نمودار شاخص کل و در تایم ماهانه گذاشتم..شاخص در اون مقطع در سقف بود اما الان شاخص 3800 تا 4 میلیون کف بلند مدتی شاخصه..حتی میشه به جرات گفت کف شاخص 4500 واصلاح قیمتی زیادی برای شاخص متصور نیستم..اما اینجا ایرانه و غیر قابل منتظره..زمانی که همه انتظار دارند برق یا اب قطع بشه یهو میبینی غافلگیر میشی ویک هفته شبکه بانکی مختل میشه..تمام این اتفاقات وحتی ریسک جنگ وتحریم وتهدید در نمودار زیر که بیش از یکسال ونیم قبل تحلیل کردم دیده شده..نوسانات بالایی در تایم روزانه وهفتگی داشتیم اما الان میبینیم شاخص 5 میلیون واگه نگاهتون ماهانه وبلند مدتی باشه تازه ابتدای بازدهی 500 درصدی است که بخودم قولش وداده بودم..مشکل اکثر سهامداران دو چیزه وتا زمانی که تکلیفشون رو با این دو مهم مشخص نکنند نتیجه متفاوتی نخواهند دید..اولین مهم زمان است که اکثر سهامداران این مقوله زمان و در خریدهاشون هدف گذاری نمیکنند وفقط قیمت ومیبینند ونتیجه تمرکز روی فقط قیمت دو چیزه یا سهامدار با زیان خارج میشه ومیگه حد ضررم خورده که این حدضرر در بازار ما فقط یک تله ویک راه فرار برای تحلیل های تحلیلگران دو دل است که حتی خودشان به تحلیل هاشون شک دارند..تحلیلگر باید روند کلی وقاطعانه بگه صعود یا نزول..اما همه تحلیل های صعودیشون یک راه فرار داره که اسمش و گذاشتن حدضرر واگه طرفشون خرید ورشد نکرد میندازن گردن رعایت نکردن حدضرر..پس اولین اشتباه 99 درصد سهامداران اهمیت ندادن به مقوله زمان در خریدهاشون و دومین مساله مهم اینه که سهامدار بیش از اندازه روی یک سهم اشتباه زمان ودخیل کرده وبدون در نظر گرفتن قیمت خرید زده .این افراد گیر کار خودشون هستند اما قبول نمیکنند..دریک سهم چند ساله بخاطر خرید در قیمت اشتباه وصبر زیاد وارد زیان شدند اون سهم هرسال بالای 100 درصد رشد داشته اما اون رشد چون در محدوده زیان سهامدار اتفاق میفته سهامدار اصلا اون نوسانات مثبت وندیده وبه اشتباه سالها با ضرر در یک سهم بد سهامداری میکنه..سهم دارویی برکت.خگستر.های وب چکاپا و..خیلی ها در سقف 99 یا 402 وارد شدند وبعد قیمت سهام نصف شده..هرسال زیر قیمت سربسری این سهامدار این سهام بازدهی های 100 درصد میدن اما سهامدار هیچوقت این رشدهارو حس نکرده وکار درست وانجام نداده..وتصور میکنه با صبر جبران میشه..پس هم قیمت وهم زمان اصله
-
وبصادر بعد از 15 روز تمام سرویس دهی همراه بانک مجددا فعال شد .. اخه 15 روز یک عمر است ، ما کجا 15 روز پیش کجا ، حیف روزگار جوانی ان دوران گذشت.. گرچه هنوزم جهت انتقال شبای مقصد بانک ملی را نمی شناسد، فقط بانکهای دیگر..
-
فزر دوستان لطفاً سخزر را برای این حقیر تحلیل میکنید با تشکر فراوان
-
بورس وان
〰️ #کرمان 📈 خیلی تکنیکالی تا به امروز رفتار کرده و به سطوح حمایت و مقاومت واکنش ها نشان داده. 🕯در صورتی که 100 تومان را از دست نده به نظرم پتانسیل رسیدن به 157 تومان را دارد . 😄 100 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Alirastgar1811
#غشهداب منتظر گزارش عجیب از سهم هستیم! سسی ها تو گزارش خردادشون قیمت سس رو به شدت بالا بردن! غشهداب هم 60 درصد فروشش سس می باشد!
-
شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اختیار خرید ها ببینید چطور سود می کنند این اختیار خرید وتجارت سه شنبه 78 درصد سود داد
-
T. persicum
#فسبزوار گزارش عملکرد خردادماه فولاد سبزوار 🔸رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🔹مبلغ فروش خرداد ماه 3161 میلیارد تومان 🔸رشد فروش نسبت به ماه قبل 29% 🔹رشد فروش نسبت به سال قبل 140% 🔸نسبت P/E ttm: 3.89 🔹نسبت p/e forward: 2 ➕ عالی بود، با رشد 80% نر خ ها رکورد زد یکی از بهترین گزارشات گروه فلزات میتونه باشه:
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!