#غپونه یکی دیگه از سهام هایی بود که در کانال معرفی شد و هنوز هم جا برای رشد داره
-
مهدی پیروزفر
شپدیس دیگه بنیاد عالی وسودسازی شپدیس اظهرمن الشمس است،اگه میبینید تو این دوسه هفته اخیربعدبازگشاییش منفی و مثبت میشد،صرفا بخاطر افزایش سرمایه سنگینش بود که تعدادسهم رو افزایش داده وطبیعتا فروشندگان هم زیادبوده،حالا سهم از فروشندگان خالی شده،دراخرین روزکاری گذشته،با یه کندل قدرتمند استارت صعودیش رو زد.این سهم رو حداقل تاپایان سال نگهداری کنید،رشد خوبی خواهد داشت
-
گلدا پتروما هم گذاشتم واچ؛
-
Iran Chatgpt
سهام هوش مصنوعی دوباره ذوب می شود. چه خبر است؟ معامله گران سهام فناوری می توانند گروهی بی حوصله باشند. اما اخیرا، انها به طور جدی در مورد هزینه بالایی که برای ورود به بازی هوش مصنوعی بدون افزایش سودی که انتظار داشتند، پرداخته اند. 🔗 لینک خبر Telegram: @iranchatGpt https://www.cnn.com/2026/06/26/investing/tech-stocks-nasdaq-kospi
-
کانال حاج علی
#جم به دلیل اسیب دیدن ناشی از جنگ، فشار تقاضا روی سهم هست اما تکنیکالی به محدوده کم ریسک و جذابی رسیده است، البته باید دقیق بررسی شود که محصول بوتادین چند درصد کل فروش شرکت بوده است . #صورت های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی نشده) شرکت #پترو_شیمی_جم •️ شرکت پترو شیمی جم در دوره 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 به ازای هر سهم 5,855 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است. •️ «جم» با سرمایه ثبت شده 18,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1404/12/29 مبلغ 105,396,585 میلیون ریال سود شناسایی کرده است. •️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 112,163,805 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد رشد داشته است.
-
کاوه ...
اهرم پرتفوی اینجانب 78 درصد اهرمی 22 درصد نقد
-
دانشگاه بورس
#فزر شانس اورد تا 9 تیر تعلیق هست وگرنه در این روزهایی که انس جهانی 4000 رو از دست داد و دلار هم تا حوالی 153 اصلاح کرد، فشار فروش شدیدی را تجربه می کرد. فعلا انس به بالای 4040 دلار بازگشته است و دلار نیز در محدوده 167 در حال معامله است و به نظر می رسد که فزر در محدوده 10500 - 11300 متعادل شود.
-
خساپا بسیار بسیار مهم تر در هفته پیش رو خساپا سود قابل توجهی به سهامداران خواهد داد پرسود و پربرکت باشید
-
والبر کمی انصاف داشته باشیم سهامدار7ساله گرفتارهمچین سهماییه که درقعرجدول دست وپا میزنه حالا 6ماه هم قفل صف خریدباشه بازم هنری نکرده با این تورم سربه فلک رسیده بعدمیادهنوزضررسهامدارقدیمی که جبران نشده رو یه هفته قفل صف فروش میکنه؟!!!!!!! جایگاه این سهم 150تومن است که دراون قیمت ارزش خریدداردکه اگه بازم ریزش داشت کمتربری توضرررررررر
-
رویال بورس
📊 بررسی p/e گروه #بانکی ؛ #وپارس ؛ 1.29 #وگردش ؛ 1.34 #وبملت ؛ 1.73 #دی ؛ 2.46 #وشهر ؛ 3.3 #وبصادر ؛ 3.8 #وتجارت ؛ 4 🗓1405/04/05 @Royalbourse_ir
-
چکادِ بورس ( c.h.b)
#فنوال خرداد 🔹افزایش 16% فروش خرداد نسبت به اردیبهشت ✅ 🔹رشد 159% فروش خرداد ( نقطه به نقطه ) 🔹رشد 151 %فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته