جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| jafarkhani0098
۱۵:۴۱:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

خاهن اصلا این یکسال تورم رو قیمت سهم لحاظ نمیکنن .رشد بازار هم بسته بوده .وقتی هم باز بشه اگه بازار منفی باز بشه که هیچی دیگه .من که هیچ امیدی به این سهم ندارم

لیست اخبار