خاهن اصلا این یکسال تورم رو قیمت سهم لحاظ نمیکنن .رشد بازار هم بسته بوده .وقتی هم باز بشه اگه بازار منفی باز بشه که هیچی دیگه .من که هیچ امیدی به این سهم ندارم
-
بورس وان
〰️ #کرمان 📈 خیلی تکنیکالی تا به امروز رفتار کرده و به سطوح حمایت و مقاومت واکنش ها نشان داده. 🕯در صورتی که 100 تومان را از دست نده به نظرم پتانسیل رسیدن به 157 تومان را دارد . 😄 100 تومان حمایت بسیار جذابی هم زیر پای خودش میبینه و حد ضرر هم همین سطح میتونید قرار بدید. 🗓 1405/04/05
-
Alirastgar1811
#غشهداب منتظر گزارش عجیب از سهم هستیم! سسی ها تو گزارش خردادشون قیمت سس رو به شدت بالا بردن! غشهداب هم 60 درصد فروشش سس می باشد!
-
شستا از فردا ریزش سنگین تا صد تومان . االفرار
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
اختیار خرید ها ببینید چطور سود می کنند این اختیار خرید وتجارت سه شنبه 78 درصد سود داد
-
T. persicum
#فسبزوار گزارش عملکرد خردادماه فولاد سبزوار 🔸رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 🔹مبلغ فروش خرداد ماه 3161 میلیارد تومان 🔸رشد فروش نسبت به ماه قبل 29% 🔹رشد فروش نسبت به سال قبل 140% 🔸نسبت P/E ttm: 3.89 🔹نسبت p/e forward: 2 ➕ عالی بود، با رشد 80% نر خ ها رکورد زد یکی از بهترین گزارشات گروه فلزات میتونه باشه:
-
همیشه توکل بر خدا
غناب سلام دوستان
-
سصفها زنگ خطر در شستا و نگرانی سهامداران/ از زیان 3,800,000,000,000 تومانی تا سقوط سنگین سود انباشته
-
شپنا خبرای خوبی برای گروه پالایشی در راهه…فردا از حجم صف خرید هر نماد مشخص میشه سلطان کیه و کت تن کیه!
-
بترانس ارزش بازارش 30 همت هست؟!! مگه پالایشگاهه سریع خارج بشید از سهم که 50 درصد اصلاح داره
-
شپنا ریزش مجدد نفت