#شستا ورود پول هوشمند «صعودی » مکدی + ایچموکو « صعودی » روند صعودی با اهداف 🔰 tp1 = 2.700 ( +%25) tp2 = 3.000 ( +%36) 🗓1405/04/05 @departeman_ir
-
روح اله افشار
فزر من وقتی سهمی رو میفروشم برای خریدار، فقط ارزوی خیر ، برکت و نور می کنم ❤️🧿🤚 اینکه با سهمی که از من خریده ، بهترین ها رو بخره ، بهترین ها رو سوار بشه🌹 چشمم دیگه پشت اون سهم نیست🤚 اصلا سخت نیست خیرخواهی برای همدیگه رو تمرین کنیم❤️🤚 هر سهمی ، بالا پایین داره ، این خاصیت بازاره🤚 دیگه وقتی فروختیمش ، باید بریم پی زندگی❤️ نه پیگیری کردن و وقت گذاشتن روی سهمی که فروختیم🤚 ایا شما خونه یا ماشینی رو هم که می فروشین اینقدر پیگیری می کنید؟ ، نه مسلما 🤚
-
فرزاد
#شلرد #نوری هنگام و لردگان هم افلاین هستن، ارگوس
-
رویال بورس
🔶 اپدیت اهداف گروه #پالایشی ؛ #شبندر ؛ 12,000 ( %2+ ) #شبهرن ؛ 32,000 ( %7+ ) #شتران ؛ 5,400 ( %2+ ) #شنفت ؛ 16,000 ( %8+ ) #شرانل ؛ 88,000 ( %5+ ) #شپاس ؛ 52,000 ( %8+ ) 🗓1405/04/05 @Royalbourse_ir
-
BMM Trader
شپدیس تشکیل الگوی پرچم در شپدیس کاملا مشخصه و این نوسانات هم بعد از افزایش سرمایه کاملا عادی و فقط فرصت خرید است… نظر شخصی…
-
منطقه آزاد
رعد وبرق های عجیب @aaazaaad
-
کانال ترید بورس
#خمحرکه سقف کانال نزولی و احتمال اصلاح دارد اگر موفق به شکست نشه، مشکوک به الگوی کف دوقلو منفی ها می تونه فرصت خرید باشه هدف اول 650 تومان
-
عبد عبد
وبصادر منظورت حباب منفی دیگه چون الان 70تومنه
-
وبملت اونایی که حس میکنن این سهم اصلاح داره و میخواد سقوط کنه لطفا همین فردا اول وقت بفروشن. برید خدا روزیتونو جای دیگه بده
-
سصفها من تو این سهم خیلی ضرر کردم بخاطر افزایش سرمایه خریدم شکایت کردم در جواب شکایت انده طبق قانون جدید هیچ شرکتی که تیوریکش زیر 100بیاد مجوز نمیدیم و شرکت باید سهم ببره بالای 6500تومن 3ماه نگه داره تا مجوز بدن شرکتم پول نداره اینکار کنه سهامدار عمده هم گفت من این کارنمیکنم من این کاربرا اگاهی شما میکنم که مثل من اگاهانه تصمیم بگیرین سهم نگه دارین یا بخوای بخرین یا بفروشین
-
گلدا اقا ارس بهپاک چارتش برسی میکنید