جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۱۴:۰۲:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

فزر من وقتی سهمی رو میفروشم برای خریدار، فقط ارزوی خیر ، برکت و نور می کنم ❤️🧿🤚 اینکه با سهمی که از من خریده ، بهترین ها رو بخره ، بهترین ها رو سوار بشه🌹 چشمم دیگه پشت اون سهم نیست🤚 اصلا سخت نیست خیرخواهی برای همدیگه رو تمرین کنیم❤️🤚 هر سهمی ، بالا پایین داره ، این خاصیت بازاره🤚 دیگه وقتی فروختیمش ، باید بریم پی زندگی❤️ نه پیگیری کردن و وقت گذاشتن روی سهمی که فروختیم🤚 ایا شما خونه یا ماشینی رو هم که می فروشین اینقدر پیگیری می کنید؟ ، نه مسلما 🤚

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار