#شلرد #نوری هنگام و لردگان هم افلاین هستن، ارگوس
-
محسن خانی علی آبادی
کسعدی سلام کسی اطلاع داره چرا سود سهام1403 واریز نمیشه؟ جالبه سود سهام 1403رو ندادن بعد سال404سود تفسیم کردن
-
رویال بورس
❗️ حجم مشکوک هفته ؛ #حگردش #دسینا #ونیرو #پخش #درهاور #بکابل #چخزر #جم 🗓1405/04/05 @Royalbourse_ir
-
شپدیس این هفته احتمال افشای الف داره 💶💶💶💯💯
-
گلدا در مورد صندوق های نقره خیلی وقته نظرمو دادم صندوق های طلا پرسیدین کهربا حمایت 15725 داره اندیکاتوری شرایط خوبی ندارند ولی مهمترین در مورد صندوق های طلا ابتدا دلار و سپس انس طلا مهم است قبل از از دست رفتن حدودا 3 درصد منفی برای تمامی صندوق های طلا بیشتر محدوده جذاب خریدند تا فروش ونگرانی .. راستش با ادامه شرایط و نیاز به دلار برای واردات و بازرگانی دلار پایین خاصی نخواهد داشت… نظرم شخصی نگهداری است
-
Satrap537
حافرین وخدا را شکر که جناب سوادکوهی پیگیر اخبار و اتفاقات حافرین هستند. وگرنه احتمال داشت احساسی و هیجانی سهم را از دست داده بودیم . این سهم ما را ثروتمند خواهد کرد
-
Saeed
وپاسار درود بر شرف حقوقی وپاسار 🌹🙏
-
ذوب شما اگه ادم ثروتمندی در حد 30 میلیارد دست به نقدی باشید، میتوانید یک هزارم بازارش را با تعداد 666٫666٫666 عدد بخرید که بازم فقط یک هزارم است و 999 قسمت در دست دیگری است… حالا باتعداد 666 میلیون کجا و سهام فعلی چندمیلیونی شما کجا ؟منظور انکه پرواز ان به خرید چند میلیون سهمی من و شما نیست که انتظارش را بکشیم.
-
میثم
#اروند «24 روز زمان کافی برای انتشار یک گزارش حسابرسی شده، برگزاری یک مجمع و اعلام برنامه افزایش سرمایه است. اگر اراده باشد، این کار در همین هفته قابل انجام است. سهامداران منتظر یک تصمیم بزرگ از سوی مدیریت هستند. امروز 6 تیر؛ شروع یک حرکت جدی. 📞 سازمان بورس: 021-6375
-
کامران اسمعیلی
خپارس کم کم دارن حجم مبنا را میارن پایین
-
میثم
#اروند گزارش حسابرسی شده 1404، برگزاری مجمع و اعلام برنامه افزایش سرمایه، سه ضلع مثلث شفافیت در اروند هستند. بدون هر کدام از این سه، سهامداران در تاریکی باقی می مانند. از مدیریت می خواهیم هرچه سریع تر این سه ضلع را تکمیل کند.