جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sarda.1400sardar
۱۳:۵۷:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

سصفها من تو این سهم خیلی ضرر کردم بخاطر افزایش سرمایه خریدم شکایت کردم در جواب شکایت انده طبق قانون جدید هیچ شرکتی که تیوریکش زیر 100بیاد مجوز نمیدیم و شرکت باید سهم ببره بالای 6500تومن 3ماه نگه داره تا مجوز بدن شرکتم پول نداره اینکار کنه سهامدار عمده هم گفت من این کارنمیکنم من این کاربرا اگاهی شما میکنم که مثل من اگاهانه تصمیم بگیرین سهم نگه دارین یا بخوای بخرین یا بفروشین

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار