شگستر وقتی میگوییم سهم خوب معامله می شود یعنی اولا عرضه و تقاضای واقعی است و حمایت پشت سهم است. حالا اینکه تا کجا برود باید با چشم باز جلوی تابلو بشینی حواستون جمع باشه
-
دکتر ادیب خسروشاهی
اهرم سلام به همه عزیزان، امیدوارم اخر هفته خوبی رو سپری کرده باشید، ممنون از الطاف عزیزان، به استقبال اول هفته میریم با خبرهای جذاب و کشف سودهای عالی از سهام، با لیدری، بانک، خودرو، اهرم و پالایشی ها…
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#تپکو تا کی قرار هست این سهم رو سرکوب کنند؟ براحتی ملی مس یا گل گهر حاضره بخره سهمو…تامین اجتماعی حاضره خودش ضرر کنه سهامدار ضرر کنه همه ضرر کنند ولی نفروشه سهمو. خوب براتون سواله چرا اینکارو میکنه؟ با کدهای حقیقیشون نوسان میگیرند و مال بازنشسته هاست و شرکت خصوصی نیست که پاسخگوی عملکردش باشه
-
ابتکار #ابتکار بیشترین خرید این صندوق در خردادماه شستا، سغدیر، سامان و سفارش شبندر بوده که قریب به 50% پرتفوی این صندوق رو تشکیل می دهد.
-
[email protected]
#مفاخر فردا بازیگرش حمایت و قفل خواهد کرد وشا ر پی تا 9400 میره بماند به یادگار
-
دپارتمان بورس
#ونوین ؛ هشتمین صف خرید پیاپی هدف کوتاه مدتی ؛ 4.000 & 5.000 خرید اینجا در محدوده منفی🔰 https://t.me/departeman_ir/38601
-
کاظم جعفری
دانیک دانیک یه گروه سفته باز بنام الماسی قصد پایین اوردن سهمو دارند فعلا نخرید
-
جواد کاظمی
سصوفی ایا فردا سود واریز میکنن؟؟
-
کامران
#ابتکار بیشترین خرید این صندوق در خردادماه #شستا، سغدیر، سامان و #شبندر بوده ترکیب پرتفوی صندوق سهامی ابتکار در پایان مردادماه 👇
-
شغل دوم درآمد اول
#کسرا این سهم از روز معرفی تاکنون 70 درصد رشد داشته و کم کم داره به مقاومت 420 تومانی میرسه. بتونه این محدوده را رد کنه تا 510 مشکلی نداره ولی عبور از 510 فقط با خبری مثل توافق ایران و امریکا انجام خواهد شد.
-
خرید گروهی سهم ( حمایت از سهم )
❖ سهام دارویی اری یا نه؟ از نگاه یک تحلیل گر مالی، وضعیت دارویی ها امروز یک پیام روشن داره: بازار بیشتر از اینکه با واقعیت حرکت کنه، با «اثر افزایش نرخ ها» قیمت گذاری شده. در ظاهر، رشد نرخ ها باعث شده صورت های مالی این گروه در کوتاه مدت قوی و قابل دفاع دیده بشه. این بخش کاملاً واقعیه و قابل انکار نیست. اما در تحلیل حرفه ای، سوال اصلی این نیست که سود بالا رفته یا نه؛ سوال اینه که این سود از چه جنسیه و چقدر تکرارپذیره. در لایه عملیاتی، نشانه های فشار تقاضا به تدریج قابل مشاهده ست. دارو کالای ضروریه، اما ضروری بودن به معنی بدون کشش بودن نیست. وقتی قدرت خرید تحت فشار قرار می گیره، مصرف حذف نمیشه، اما مدیریت میشه؛ یعنی کاهش حجم مصرف به صورت تدریجی، نه سقوط ناگهانی. این فشار در کل زنجیره خودش رو منتقل می کنه: از پخش تا داروخانه. و نهایتاً در صورت های مالی خودش رو این طور نشون میده: افزایش دوره وصول مطالبات، افزایش رقابت، رشد فروش اعتباری، کاهش کیفیت نقدینگی، کاهش حاشیه سود و در نهایت افت شدید سود. اما نکته مهم تر برای بازار؛ فعلاً میشه انتظار داشت گزارش های فصلی اول تا سوم این گروه همچنان نسبتاً «قوی و قابل قبول» باقی بمونن. دلیلش ساده ست؛ اثر افزایش نرخ ها هنوز به طور کامل با افت حجم مصرف خنثی نشده. اما این تعادل، پایدار نیست. از نیمه دوم سال و به خصوص از سال اینده، اگر روند کاهش تقاضا ادامه پیدا کنه، اثر واقعی خودش رو در افت حجم فروش و بعد از اون در فشار روی سوداوری نشون میده؛ جایی که دیگه عددها نمی تونن نقش پوشش دهنده داشته باشن. از نگاه تحلیلی، بخش قابل توجهی از سود امسال این گروه، «سود تکرارشونده عملیاتی» نیست؛ بلکه حاصل افزایش نرخ و شرایط مقطعی بازاره. و اینجا نقطه حساس تصمیم گیریه؛ بازار باید مشخص کنه ایا داره به سودی قیمت میده که واقعاً تکرار میشه، یا به سودی که صرفاً در یک مقطع اتفاق افتاده. در نهایت، معیار اصلی ارزش گذاری در چنین فضایی نه سود امساله، بلکه تداوم سودسازیه. چون فقط تداومه که سود رو از عدد، به ارزش تبدیل می کنه. ✍🏽 حساب کن… @topoli