دانیک دانیک یه گروه سفته باز بنام الماسی قصد پایین اوردن سهمو دارند فعلا نخرید
-
EconomyReza | اکونومی رضا
عقل حکم می کنه که در طول زندگی، شما «طلا و سهام» رو به «ملک و خودرو» تبدیل کنید. اونم بعد از اینکه سود دلچسب مدنظر رو ازش گرفتید. اما دو تا اشتباه پرتکرار رو خیلی ها انجام میدن: اول اینکه این مسیر رو برعکس میرن. یعنی ملک و خودرو رو به طلا یا سهام تبدیل میکنن که ریسک این کار بسیار زیاده. اگر ملک با خودرو مصرفی باشه که دیگه ریسک نیست، قماره! اگر همچین اشتباهی رو میخواید مرتکب بشید حداقل حداقل باید شیش ماه توی طلا و یک سال توی سهام به سرمایه گذاری خودتون وقت بدید اشتباه دوم اینه که شما طلا یا سهامی که به نقطه جذاب رسیده و شما رو به خودرو یا ملک مدنظر می رسونه رو نمی فروشید به طمع اینکه حالا طلا سه چهار تومن دیگه هم رشد کنه یا سهام یه بیست سی درصد دیگه بده، اونوقت میفروشم ولی ما میگیم اگر سودتون به حدی رسید که اون کالا رو میتونید بخرید، باید این کار رو انجام بدید بدون در نظر گرفتن پتانسیل رشد در ادامه مسیر. اما اگر نرسید الزاماً باید صبر کنید تا بعداً این تبدیل انجام بشه بدون در نظر گرفتن پتانسیل اصلاح در ادامه مسیر درخواست عضویت کانال VIP (دلار، طلا و سهام) @boursearzandeh http://t.me/arzandehposhtiban
-
BourseMag|مجله بورس
🔺 #ومهان سهمی که بورس ارزش ان را به اشتباه 38 همت می بیند. در حالی که «ومهان» این روزها با ارزش بازاری حدود 38 همت معامله می شود، مرور پرتفوی خردادماه و جزییات سرمایه گذاری استراتژیک این شرکت در «هلدینگ تابان فردا» نشان می دهد خالص ارزش دارایی های این سهم (NAV) در محدوده 74 همت قرار دارد؛ شکافی معنادار که این نماد را در سطوح قیمتی فعلی به گزینه ای قابل تامل تبدیل کرده است. 📊 @BourseMagz
-
فاطمه
#شپدیس چندین بار خواستم از شپدیس بیرون بزنم البته توی ضرر بودم اما علت اینکه بیرون نیامد 1 اکثر سهام سقف هستند و چه جیزی رو میخواستم جایگزین کنم 2 نسب به این سهام قبلات تجربه خوبی داشتم علت روانی دارد 3 پی بر ای سهام اصلاح شده و قبلا که خروج زده بودم زیاد شده بود 4 نسبت به بقیه سهام اصلاح کرده البته قبلا هم خوب رشد کرده بود 5 خبر رفع تحریم پتروشیمی ها که باعث شده اختیار معامله شپنا رو بخرم با اینکه شپنا هم در اوج قیمتی است
-
معامله گر بنیادی
یکی از عزیزانی که سهام #ساینا رو که درکانال معرفی کردیم رو همراه ما خریدن و در نقطه مناسبی خریدن نکته ای که هست دوست دارم بهش اشاره کنم این هست که شما اگر میخواید در این بازار بمونید یک مشاور که شناخت دارید روی توصیه هاش باید در کنارتون داشته باشید و یادتون باشه اگر این هزینه های اندک رو نکنید بعدا ده ها برابرش رو باید روی سهم بد هزینه کنید و این در زندگی عادی و خرید و فروش هرچیزی صدق میکنه ایشان الان واچ لیست رو تهیه کردن و مشاوره روی سبدشون گرفتن و متوجه شدن که چه سهام هایی ضعیف هستن و چه سهام هایی قوی هستن حالا ریسک سرمایه گذاری شون بسیار پایین اومده و مسیر روشنتر شده براشون در واقع همه چی براشون دیگه داره رایگان انجام میشه فقط با همین توصیه های کانال ، این رو میگن فکر اقتصادی درست
-
تحلیل ، ترید و ارز دیجیتال با Vahid zamani
ورود به موقعیت/USDT /NEAR 📉 محدوده ورود: بازار TP1: 1.756 TP2: 1.620 TP3: 1.430 حد ضرر: 2.090 اهرم: 10 - 35x ریسک: 2% 🟠قیمت پس از شکست در حفظ خود بالای منطقه حمایت کلیدی در حال از دست دادن قدرت است و اکنون در زیر خط روند روزانه (55 EMA) معامله می شود. ساختار به سمت نزولی در حال تغییر است و فشار فروش در حال افزایش است
-
️بورس حقیقی
#خگستر تایم فریم هفتگی محدوده 232 میتونه حمایت خوبی برای میانمدت باشه
-
Mohsenz
#وسکرمان NAV حدود 410 تومان اگر بورس همینطور مثبت بمونه رشد تا 2000 تومان تا یا سال اینده بعید نیست
-
hossein
#وامید شکست خط روند روند بلند مدتی و سقف سهم و تکمیل پولبک و با تقسیم سود نقدی بالا نشان از وضعیت مطلوب سهم میدهد
-
بالاتراز سیاهی رنگ خداست
#شپلی فعلا 500درصد داده از سال پیش بیشترین بازده ایا شپلی وسالت خواهد شد
-
آرزو
#میدکو شنبه و بعد شنبه صف خرید !!!! بخرید و نگه دارید…