اهرم سلام به همه عزیزان، امیدوارم اخر هفته خوبی رو سپری کرده باشید، ممنون از الطاف عزیزان، به استقبال اول هفته میریم با خبرهای جذاب و کشف سودهای عالی از سهام، با لیدری، بانک، خودرو، اهرم و پالایشی ها…
-
ثشاهد کسی کدال چک کرده ،ببینه چی شده؟؟
-
فرصتها و چالشهای اقتصادی
#ماشین #اتومبیل #خودرو #تفکر_پیشاهنگی 1405/04/05 https://t.me/drkazemieco
-
Hamoo
#وبصادر ارزش کل دلاری بازار سهام یک کشور 90 میلیونی با بازار مصرف گسترده و گستره جغرافیایی پهناور و منابع متنوع و 15 کشور همسایه و بدهی خارجی صفر و… 100 میلیارد دلار هست ؛ این بزرگترین حراج قرن هست و صاحب مال بی خبر از همه جا
-
فرهاد
#وبملت سلام به همگی دوستان اطلاعی از معاملات مفید تریدر همون معاملات شرطی دارند هنوز میشود ازش استفاده کرد،کلا سیستمی داره زمان خرید و زمان فروش را براش تعیین کرد.
-
علی
#کاما شنبه و یکشنبه تهران تعطیله دوشنبه هم کل کشور تعطیله با توجه به اینکه مجمع در تهران برگزار میشه احتمال لغو مجمع هست چون معمولا هم اواخر تیر برگزار میشد و الان دارن زود برگزار میکنن احتمالش هست بیفته 31 تیر ولی خب باید منتظر اطلاعیه کدال باشیم
-
کاظم جعفری
ارزش مسکن سمت دانیک نرید سفته باز الماسی وارش شده مدیران دانیک هم تا خارجش نکنند سهم جایی نمیره
-
مهناز صادقی
#وپاسار تکسهم تضمیمنی گریدA شماره 02☝️ در سال گذشته در قیمت360تومان طی کمتر از یکسال بازدهی200درصدی داد همان روز موقع #ثبت_نام در #طرح اصل سرمایه و سود200درصدی همه شرکتت کنندگان در طرح را #تضمین کردم🙏👆 مهناز صادقی موسس طرح تکسهم گرید دار در بورس که در ان نه تنها اصل سرمایه بلکه سود70درصد در یکماه #تضمین می شود.. برای جمعه و تنها برای پنج کاربر ثبت نام تکسهم گریددار داریم راس ساعت 17امروز ثبت نام استارت خواهد خورد ارتباط با من؛مهناز صادقی👇 @Mahnazsadeghi1_admin
-
امید لونا
زیتون بعد از فروش صندوق زیتون که مختلط هستن: 1. بله اضافه میشه به قدرت خرید اما بعد از دو روز کاری میتونی پولت رو برداشت کنی . 2. وقتی صندوق سهامی یا مختلط میفروشی ، بعدش فقط میتونی از خانواده خودش مثل سهام و صندوق سهامی و مختلط بخری . باهاش نمیتونی صندوق طلا یا درامد ثابت بخری ، فقط میتونی مثل خودش صندوق مختلط یا سهامی بخری . یا اینکه صبر کنی دو روز کاری بگذره بعد صندوق طلا یا درامد ثابت بخری .
-
علی
#کاما دوست عزیز اگر به روند تولید و فروش کاما اشنایی داشته باشید متوجه میشید که فروش محصولات باما به طور منظم انجام نمیشه. تولیدات ماهیانه منظمه ولی فروش محصولات به صورت یکجا انجام میشه معمولا کاما در 3 ماه اول سال فروش و صادرات انجام نمیده. این را میتونید از گزارشات سالهای قبل متوجه بشید عمده فروش محصولات باما مربوط میشه به نیمه دوم سال یعنی پاییز و زمستان منطقی هم هست البته. صادرات محصول کار ساده ای نیست که ماهیانه انجام بشه. حجم تولیدی هر ماه هم اونقدر چشمگیر نیست که بخواد هرماه صادرش کنه. پس چند ماه تولید میکنه و بعد محصولات دپو شده را یکجا صادر میکنه. حتی ممکنه کل محصولات تولیدی در یکسال را در یکماه خاص به فروش برسونه بنابراین و طبق تجربه سالهای اخیر و گزارشات کدال سهم مبنی بر عدم صادرات محصولات در 3 ماهه اول سال، حتی اگر جنگ و محاصره هم وحود نداشت شرکت فروش خاصی را در این بازه زمانی نمیزد. بنابراین جنگ و محاصره تاثیر قابل توجهی در عملکرد 3 ماهه اول امسال،نسبت به سال های قبل نمیگذاره
-
Hamoo
#وبصادر اگه راه برا سرمایه خارجی باز بشه چنان ضرری میکنن حقوقی های بورس که نگو وقتی خریدار با پول قوی اومد خرید و دیگه نفروخت( تا رسیدن به ارزش ذاتی) بعد تازه متوجه میشن نباید سهام رو با یک صدم ارزش روی کانتر میزاشتن برا فروش