جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
گروه بورسی ایرانیان در بله | hajhesamboursy
۱۳:۲۸:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۵

#تپکو تا کی قرار هست این سهم رو سرکوب کنند؟ براحتی ملی مس یا گل گهر حاضره بخره سهمو…تامین اجتماعی حاضره خودش ضرر کنه سهامدار ضرر کنه همه ضرر کنند ولی نفروشه سهمو. خوب براتون سواله چرا اینکارو میکنه؟ با کدهای حقیقیشون نوسان میگیرند و مال بازنشسته هاست و شرکت خصوصی نیست که پاسخگوی عملکردش باشه

لیست اخبار