جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
78 | hmh
۲۰:۲۶:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

درود عزیزان دل روند مارکت بورس فعلا تا یکی دوماه یا سرم خیلی کم بخواد رسد کنه یک ماه نهایت دونات صعودی هست بعدش انشالله وقت خرید صندوق های کالایی میشه صندوق های کالایی بیشتر نوسان میدن تا روند ولی بورس روند داره تو این دوماه شاید تند تیز نباشه ولی ادامه روند را داریم بعد ش میریم رو صندوق های کالایی حواستون جم باشه فقط سهام خوب بخرید بنابیدی مجمعی با سود خوب دوستون دارم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار