〰️ #وپترو اگر شرایط صنعت پتروشیمی کشور به سطح قبل از جنگ برگرده یکی از گزینه های جذاب بازار خواهد بود با رونمایی از شیمی بافت. وپترو مالک چند تا دارایی مهمه: 49% شکربن 66% شدوص 63% شیمی بافت 100% سرمایه گذاری هامون کیش اما برگ برنده وپترو، شیمی بافت: وپترو حدود 63% این شرکت رو داره، با بهای تمام شده نزدیک صفر. این شرکت مالکیت 63.5 درصد سهام شرکت شیمی بافت را دارا می باشد و حدوداً معادل 50 درصد سود این هلدینگ از محل DPS از شرکت مذکور تامین می گردد. و باتوجه به اسیب به صنعت پتروشیمی کشور خوراک زیر مجموعه های این سرمایه گذاری نیز با مشکل مواجه شده است. همچنین به اطلاع می رساند شرکت شیمی بافت درمورخ 11 / 05 / 1404 نیز در بازار دوم فرابورس ایران با نماد " شیمی بافت " پذیرفته شده است و سهام ان در شرف فرایند عرضه اولیه می باشد. 😄حمایت معتبر: 3500 تومان ❌مقاومت: 5000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 9000 تومان 🗓 1405/04/03 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
شپنا ریزش شدید قیمت ملک و خودرو و طلا و دلار و شروع رشد بورس ن.ش
-
m.a.t
#عیار انس جهانی طلا وارد ریزش بلند مدت چند ساله خودش شده است . خیلی ها هنوز توهم انس 5000 و 5500 دلاری را دارند , همش خواب و خیال هست . در چند دهه گذشته در معاملات انس هر زمان روند تایم فریم هفتگی و ماهیانه نزولی شده , یک روند اصلاحی فرسایشی و روند نزولی 3 تا 4 ساله را تجریه کرده است . در این روند جاری , با زدن کف 4100 دلار در تایم هفتگی و ماهیانه , روند ریزشی بلند مدت تایید شده است . فعلا تا چند ماه اینده , خبری در صندوق های طلا نیست . ممکن هست با توجه به قیمت دلار , ریزش قیمتی زیادی را نداشته باشند , ولی مطمینا اصلاح زمانی را خواهند داشت . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در میان مدت سود خوبی نخواهد داشت , در بهترین حالت دچار خواب سرمایه خواهد شد .
-
یزدان ابراهیمی
#ثفارس //
-
شاهان
#وگردش وگردش از دیگر سهمهای معرفی شده که در موج قوی 3 قرار دارد با تارگت اولیه 385 تومان.. این سهم 800 تومان را هم خواهد دید…
-
حامد حامدی
اهرم کسانی که چهارشنبه ریسک کردن و ض بخصوص ضستا خریدند انشالله شنبه سود تپل
-
m.a.t
#شاخص_بورس انس جهانی طلا وارد ریزش بلند مدت چند ساله خودش شده است . خیلی ها هنوز توهم انس 5000 و 5500 دلاری را دارند , همش خواب و خیال هست . در چند دهه گذشته در معاملات انس هر زمان روند تایم فریم هفتگی و ماهیانه نزولی شده , یک روند اصلاحی فرسایشی و روند نزولی 3 تا 4 ساله را تجریه کرده است . در این روند جاری , با زدن کف 4100 دلار در تایم هفتگی و ماهیانه , روند ریزشی بلند مدت تایید شده است . فعلا تا چند ماه اینده , خبری در صندوق های طلا نیست . ممکن هست با توجه به قیمت دلار , ریزش قیمتی زیادی را نداشته باشند , ولی مطمینا اصلاح زمانی را خواهند داشت . هر کسی وارد صندوق طلا بشه , در میان مدت سود خوبی نخواهد داشت , در بهترین حالت دچار خواب سرمایه خواهد شد .
-
یزدان ابراهیمی
#ثشرق // از RET(61) فیبوناچی هم عبور کرد!
-
rad
گلدا واینکه نظرتون راجع به نماد بهپاک بفرمایید.سپاسگزارم
-
کانال حاج علی
گروه بانکی به شدت ارزنده و مناسب نگهداری در سبد سرمایه ؛ شناسایی سود از محل نرخ تسعیر ارز ؛ به ترتیب الویت ؛ #وبملت #وپارس #ونوین #وپاسار… #دارایکم ارزنده 23% حباب منفی قیمت (nav) = 680.000﷼ قیمت پایانی = 519.000﷼ 🗓1405/04/03
-
Enigma Investing
🔵بررسی P/E ttm پیش از مجمع سهم های صنعت پالایش در سال های اخیر🔵 🔴 در جدول بالا به بررسی نسبت P/E ttm سهم های صنعت پالایش پیش از مجمع سالانه در سال های اخیر پرداختیم. 🔵 نکته ی واضح در این حوزه رشد نسبت P/E ttm صنعت در اغلب نمادها در قیاس با سال های گذشته است و با این وجود کماکان خریداران قدرتمند در صنعت فعال هستند، این امر خود موید امید سهامداران به تداوم کرک اسپردهای جذاب در ماه ها و شاید فصول اتی است. @enigma_investing