#استیل اپدیت
-
sajad.slm00
فزر فزر طبق اون چیزی که خودش گفته سود میسازم p/e 3/3 داره ولی بازار اینو قبول نداره و طبق اون چیزی که تحلیل ها میگه میسازه p/e 4/8 داره پس هنوزم سهم ارزندست و نگهداری توصیه میشه ولی عیار توصیه نمیشه
-
آنلاین بورس
💰 #سهام_دلاری 💰 سهام دلاری کدام سهام هستند ؟ بهبود عملکرد 1405 نسبت به 1404 🟢پالایشگاهی و پتروشیمی #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #تاپیکو #فارس #شپدیس #خراسان #اریا #نوری #بوعلی #پارسان 🟢فلزات #فملی #فباهنر #هرمز #فتوسا #فزرین 🟢استخراج کانه های فلزی و غیرفلزی #تاصیکو #وخارزم #اپال #کخاک #کسرا 🗓1405/04/04 💰@bours_online
-
دانشگاه بناب | افق دانشجو
سلام وقت بخیر توی صندوق رفاه برای وام من از تاریخ 27 خرداد نوشته پرداخت شده ولی هیچی واریز نشده دلیلش چی میتونه باشه؟ •️#پیام_ناشناس @OFOGH_EU | افق دانشجو،دانشگاه بناب https://t.me/ofogh_eu
-
گوموش کمر
شبندر دوستان .سهام شبندر برای بلند مدتی ها در حکم بیمه عمر میباشد
-
سیامک هادی بیگی
خودرو شنبه خودرو سریع حرکت مثبت به سمت صف خرید
-
عدنان جعاوله
فزر یه تک عدد 3970 اعلام کردم که با برخورد به این عدد واکنش انس رو دیدین . برای من مثل روز روشن است که اینده انس چه خواهد شد .
-
روح اله افشار
فزر دلار و تتر ، 168 ت اونس طلا ، 3980 دلار اونس نقره ، 55 دلار ❤️ گرم طلا ، 16،170 مس شیکاگو ، 500 دلار دیگه ریخت😄 13،090 دلار❤️ نفت وست تگزاس ، 70 دلار نفت برنت ، 74 دلار بیت ، 59،500 اتر ، 1570 ❤️
-
بورس وان
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03
-
سلمان خان
گشان گشان تا 2 و 650 امن هست بعدش سلامی خواهیم کرد
-
مبنا تحلیل
#طلا #سهام تمام تحلیلگر نماهایی که رو سقف طلا سیگنال خرید با اهداف واهی میدادن الان خفه خون گرفتن تمام تحلیلگر نماهایی که رو کف سهام ملت رو ترسوندن نزاشتن بیان سهام بخرن الان خفه خون گرفتن بنده کف طلا رو گفتم ، سقف طلا رو هم گفتم و دیدید که چه شد کف سهام رو هم گفتم فقط بخرید ولی متاسفانه داغ خرید از سقف طلا بودید رسالتم کمک به مردمم بود و خداروشکر که انجام دادم 🙏 05/04/03