عیار شبندر نوری فملی سصفها کاما ستران بترانس 💯💯👍
-
قاسم هاشمی
ثشاهد یه نفر از اینها که فکر میکنند اشتباه میکنم اگه پرتفوشون نمیگم زیاد فقط یک میلیارد تومن ثشاهد داشته باشند من تا 6. ماه پیامی نمیگدارم ، ولی بنده شرط میبندم حداقل اندازه 10. نفرشون فقط ثشاهد داخل پرتفوم دارم
-
Ff
#وخارزم سلام هنوزهمین قیمته بعددوسال اومدم چک کنم پس کی سودخوب میده بهمون چه عددهایی میتونه ببینه ؟یه زمانی تارگت 10هزارتومنی داشت
-
hv
#شاخص_بورس #شپدیس #ونفت میز گرفتنی است! عشق به خدمت در صنعت انرژی چنان عمیق است که یکی را با کارتک هم نمی شود از صندلی ریاست جدا کرد و دیگری برای رسیدن به همان صندلی از ناودانی بالا می رود! ظاهراً هر دو به یک اصل مدیریتی مشترک رسیده اند: «میز ریاست گرفتنی است، دادنی نیست.»
-
مسعود دهقانی
شکام خرداد ب فروش 1 تا 1.3 همت بزنه تمومه
-
فارس خوب مژده اینکه مدیر عامل کار بلد فارس هم انتخاب شدند روزهای اوج در انتظار سهامداران
-
ریشمک کاش لااقل سبز شه بشه سر به سر فروخت
-
عدنان جعاوله
فزر در قیمت 4000 هم که اعلام خرید کردم مخالف زیاد بود . الان هم مسیر رو برای خودم مشخص کردم و اعلام کردم . دوست داشتی استفاده کن . نداشتی هم نکن
-
قاسم هاشمی
ثشاهد هر زمانی هم اراده کردید بگید از مرتفوم تصویر میگیرم تصویر زمینه میکنم بشرط اینکه افرادیکه درخواست دادند بعدش از این صفحه واسه همیشه برن
-
اعلام وضعیت دانشگاه بناب
#ارسالی کاربران سلام وقت بخیر توی صندوق رفاه برای وام من از تاریخ 27 خرداد نوشته پرداخت شده ولی هیچی واریز نشده دلیلش چی میتونه باشه؟
-
عدنان جعاوله
فزر از من به شما به حرف کسی گوش نکنید . ازمون و خطا بزنید با جمله های زیبا به سراغ یک سهم نروید اموزش ببین دوسال . بقیه عمرت رو استفاده کن