اونی که پولشو نیاز نداره با پایینی خرید کنه فقط میانگین کم کنه مخصوصا صندوق های بورس که با دو تا مثبت ده همه چی زیرو رو میشه یادتون باشه کاریز تو چند روز از400 رسید 580
-
AVA_Premium
〰️ #وصندوق 📈 درست به کف کانال رسیده و واکنش نشون داده. 🌟 17% وزن سبد مربوط به #جم می باشد که عملکرد ضعیف این شرکت باعث شده بازار خیلی تمایلی به خرید ان نداشته باشد. اما به جز جم مابقی سبد وضعیت بدی ندارد که شامل: #نوری 14%، #شپنا 14، #شرانل 10%، #شخارک 8% 😄حمایت معتبر: 1460 تومان ❌مقاومت: 2000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 2500 تومان 🗓 1405/04/03 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
وگردش وگردش از دیگر سهمهای معرفی شده که در موج قوی 3 قرار دارد با تارگت اولیه 385 تومان.. این سهم 800 تومان را هم خواهد دید…
-
I’m mOj TaBa
#کترام و حالا بعد از 6 سال مجدد داره خبرهایی به گوش میرسه از اصفهان ….. قطعا این سهم شگفتی ساز امسال خواهد بود ، کترام 260 تومنی به خاطره ها خواهد پیوست .
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 24 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی شدید داره میاد پایین
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 23 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
دیدگاه سعید مبشری
وضعیت عالی #تکنو 22 مرداد در همین صفحه عمومی در پیام ریپلای اطلاع رسانی شد
-
ابراهیم شبان دهگایی
فملی قیمت جهانی مس داره سقوط میکنه
-
دیدگاه سعید مبشری
#تکنو 12 مرداد در مطلب فورواردی قبل بررسی شد سپس فرصت هایی طلایی هدیه داد و تا بیشترین قیمت 27 خرداد : 686 درصد سود اوری ❗️اکنون برای خرید تکنو دیر شد قیمت از حمایت فاصله گرفت و در اینده نیز اگر به قیمت پیش از صعود برگردد شاید دیگر شرایط صعود فراهم نباشد
-
یزدان ابراهیمی
#غالبر // حمایت 38 فیبوناچی را از دست داد.