حافرین دوستان در کنار رشد فروش رشد حاشیه سود هم مهمه یعنی اگر حاشیه سود ک ناشی از مدیریت هزینه و افزایش بهره وری است افزایش پیدا کنه سود خالص بخوان میزان افزایش پیدا می کنه پارسال حاشیه سود عملیاتی 18/5 درصد بود اما در سال 1403 حدود 10/5 درصد بود طبق بررسی من حاشیه سود شرکت امسال حدود 28 درصد است البته سه ماهه اول بخاطر اینکه افزایش قیمت از نیمه خرداد رخ داد این حاشیه سود کمتر است گزارش سه ماهه بیاد کامل مشخص میشه هر چی حاشیه سود باشه حدود 21 درصد میشه اضافه کرد با فرض ثابت بودن بقیه فاکتورها
-
Dr.f.m.moharer
#سصوفی شخارک سود سهام را از طریق سجام پرداخت کرد ولیکن این شرکت اختلال سیستم بانکی را بهانه کرده، متاسفم
-
Formula_1
#استیل اپدیت
-
دلگشا
#پارسان #کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
وپاسار طلا سال 99 گرمی 300 هزار تومن بود و هر سهم وپاسار 1546 تومن 🩵🩵💛💛
-
اونی که پولشو نیاز نداره با پایینی خرید کنه فقط میانگین کم کنه مخصوصا صندوق های بورس که با دو تا مثبت ده همه چی زیرو رو میشه یادتون باشه کاریز تو چند روز از400 رسید 580
-
وپاسار تا 1500 تومن با خیال راحت هستیم🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💛💛💛💛💛💛💛
-
فارنهايت
#تاصیکو گزارش تفسیری هیات مدیره رو حتما بخونید
-
عیار شبندر نوری فملی سصفها کاما ستران بترانس 💯💯👍
-
AVA_Premium
〰️ #وپترو اگر شرایط صنعت پتروشیمی کشور به سطح قبل از جنگ برگرده یکی از گزینه های جذاب بازار خواهد بود با رونمایی از شیمی بافت. وپترو مالک چند تا دارایی مهمه: 49% شکربن 66% شدوص 63% شیمی بافت 100% سرمایه گذاری هامون کیش اما برگ برنده وپترو، شیمی بافت: وپترو حدود 63% این شرکت رو داره، با بهای تمام شده نزدیک صفر. این شرکت مالکیت 63.5 درصد سهام شرکت شیمی بافت را دارا می باشد و حدوداً معادل 50 درصد سود این هلدینگ از محل DPS از شرکت مذکور تامین می گردد. و باتوجه به اسیب به صنعت پتروشیمی کشور خوراک زیر مجموعه های این سرمایه گذاری نیز با مشکل مواجه شده است. همچنین به اطلاع می رساند شرکت شیمی بافت درمورخ 11 / 05 / 1404 نیز در بازار دوم فرابورس ایران با نماد " شیمی بافت " پذیرفته شده است و سهام ان در شرف فرایند عرضه اولیه می باشد. 😄حمایت معتبر: 3500 تومان ❌مقاومت: 5000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 9000 تومان 🗓 1405/04/03 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
وپاسار سال 99 هر سهم وپاسار 1546تومن بود الان با تورم 100برابری یل به عبارتی 10هزار درصدی الان با در نظر گرفتن افزایش سرمایه های ان باید هر سهم وپاسار 30 هزار تومن باشه💘✌️✌️👍💓💓🎄👏👏💜🩵🩷