جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
چوبین⭐⭐⭐ | 13951364
۲۰:۰۲:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

گلدا دانیک منفی سه جهت نوسانگیری خرید شد . شما انجام ندین . ریکس داره یک روز پیش . این کامنتی بود که دیروز بنده دادم . و تقریبا هیچ نیازی نبود که یکی بیاد یه دقیقه بعدش بگه دانیک نخرید و تا پایان بازار مدام .از روند دانیک بگن . از منفی سه تا منفی 75؛صدم اومد منم کارم انجام دادم . این از این . در مورد طلا هم چندماه پیش تحلیل دادم و گفتم دوران طلا دلار فعلا تمام و ریزش خواهند کرد . تارگت طلا 15500 و انس هم همون زمان 3850 دادم . تا الان هم بجز چند خرید خرد از سود برخی از سهام هنوز خریدی از صندوق ها نداشتم . حالا این همه اصرار بر اینکه بنده صندوق طلا خریدم و ضرر کردم . یا در سقف پیشنهاد خرید دادم نمی دونم . هر شخصی هم سوال کرده صندوق بخریم گفتم نه صبر کنید تا بگم . دلایل کافی برای ادامه ندادن فعالیت مشخص هست. این به خاطر برخی دوستان که گفتن ادامه بدم گفتم . من به ارس حق میدم .واقعا ما مبتدی هستیم بنده بستر مناسب برای ادامه فعالیت نمی بینم .

لیست اخبار