گلدا دانیک منفی سه جهت نوسانگیری خرید شد . شما انجام ندین . ریکس داره یک روز پیش . این کامنتی بود که دیروز بنده دادم . و تقریبا هیچ نیازی نبود که یکی بیاد یه دقیقه بعدش بگه دانیک نخرید و تا پایان بازار مدام .از روند دانیک بگن . از منفی سه تا منفی 75؛صدم اومد منم کارم انجام دادم . این از این . در مورد طلا هم چندماه پیش تحلیل دادم و گفتم دوران طلا دلار فعلا تمام و ریزش خواهند کرد . تارگت طلا 15500 و انس هم همون زمان 3850 دادم . تا الان هم بجز چند خرید خرد از سود برخی از سهام هنوز خریدی از صندوق ها نداشتم . حالا این همه اصرار بر اینکه بنده صندوق طلا خریدم و ضرر کردم . یا در سقف پیشنهاد خرید دادم نمی دونم . هر شخصی هم سوال کرده صندوق بخریم گفتم نه صبر کنید تا بگم . دلایل کافی برای ادامه ندادن فعالیت مشخص هست. این به خاطر برخی دوستان که گفتن ادامه بدم گفتم . من به ارس حق میدم .واقعا ما مبتدی هستیم بنده بستر مناسب برای ادامه فعالیت نمی بینم .
-
Dr.f.m.moharer
#سصوفی شخارک سود سهام را از طریق سجام پرداخت کرد ولیکن این شرکت اختلال سیستم بانکی را بهانه کرده، متاسفم
-
Formula_1
#استیل اپدیت
-
دلگشا
#پارسان #کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
وپاسار طلا سال 99 گرمی 300 هزار تومن بود و هر سهم وپاسار 1546 تومن 🩵🩵💛💛
-
اونی که پولشو نیاز نداره با پایینی خرید کنه فقط میانگین کم کنه مخصوصا صندوق های بورس که با دو تا مثبت ده همه چی زیرو رو میشه یادتون باشه کاریز تو چند روز از400 رسید 580
-
وپاسار تا 1500 تومن با خیال راحت هستیم🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵💛💛💛💛💛💛💛
-
فارنهايت
#تاصیکو گزارش تفسیری هیات مدیره رو حتما بخونید
-
عیار شبندر نوری فملی سصفها کاما ستران بترانس 💯💯👍
-
AVA_Premium
〰️ #وپترو اگر شرایط صنعت پتروشیمی کشور به سطح قبل از جنگ برگرده یکی از گزینه های جذاب بازار خواهد بود با رونمایی از شیمی بافت. وپترو مالک چند تا دارایی مهمه: 49% شکربن 66% شدوص 63% شیمی بافت 100% سرمایه گذاری هامون کیش اما برگ برنده وپترو، شیمی بافت: وپترو حدود 63% این شرکت رو داره، با بهای تمام شده نزدیک صفر. این شرکت مالکیت 63.5 درصد سهام شرکت شیمی بافت را دارا می باشد و حدوداً معادل 50 درصد سود این هلدینگ از محل DPS از شرکت مذکور تامین می گردد. و باتوجه به اسیب به صنعت پتروشیمی کشور خوراک زیر مجموعه های این سرمایه گذاری نیز با مشکل مواجه شده است. همچنین به اطلاع می رساند شرکت شیمی بافت درمورخ 11 / 05 / 1404 نیز در بازار دوم فرابورس ایران با نماد " شیمی بافت " پذیرفته شده است و سهام ان در شرف فرایند عرضه اولیه می باشد. 😄حمایت معتبر: 3500 تومان ❌مقاومت: 5000 تومان 🔝 هدف میان مدت: 9000 تومان 🗓 1405/04/03 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
وپاسار سال 99 هر سهم وپاسار 1546تومن بود الان با تورم 100برابری یل به عبارتی 10هزار درصدی الان با در نظر گرفتن افزایش سرمایه های ان باید هر سهم وپاسار 30 هزار تومن باشه💘✌️✌️👍💓💓🎄👏👏💜🩵🩷