جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
x625 555 | faridkamel
۱۹:۴۱:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

سینرژی هیییییی اواخر اردیبهشت اعلام خروج کردیم و رفتیم بورس صندوق اهرمی پالایش و دارایکم خریدیم امیدوارم یه روز نوبت سهامدارای سینرژی هم بشه از توجه شما بسیار ممنونم اف کامل

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار