〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03
-
روح اله افشار
فزر بچه ها🌹 میخوام تجربه شخصی خودم رو در خصوص سپرده شمش نقره و صبر کردن ، بگم خدمتتون❤️🤚 من پارسال ، حدود 14 کیلو سپرده نقره روی کیلویی 210 میلیون ت از بورس کالا خریدم و حتی یکی دو ماه تا کیلویی 180 م ت هم پایین رفت، ولی نفروختم ، بعدش تا کیلویی 800 900 م ت هم رفت ، من 4 کیلوشو رو 400 و 5 کیلو رو روی 600 فروختم اومدم فزر و فملی اضافه کردم❤️🧿 امسال هم حدود 9 کیلو متوسط 450 میلیون خریدم از محل سیو سود فملی و عیار خریدم و الان کیلویی 360 م معامله میشه و حدود 15 درصد مثلا تو ضررم 😄🤚 تحلیل شخصی من اینه ؛ نقره تا شهریور 1405 ، گرمی 1025 رو می بینه و سال دیگه این موقع ها ، حتی گرمی 2 میلیون رو شاید ببینه ، پس تا جاییکه بتونم اضافه خواهم کرد ❤️🧿🤚
-
hadi
#تپکو از سال 99 تا الان با سهم هستیم ولی دیگه صبرمون داره سرریز میشه معلوم نیست تا کی این اوضاع سهم روبه راه میشه خدا داند وحقوقی بی وجدان!!!
-
پرهام
#ختور هنوز ختور به مقاومت ها نرسیده چه برسه به اهداف! خیلی راه طولانی داریم.
-
میثم ش
#شلرد با رای هییت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، "حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد
-
محمد ایمانی
ثزاگرس منفی باز میشه فعلا نزولیه . خالی شده کد به کد حقیقی به حقوقی
-
کیومرث قهرمانی
اهرم سلام تحلیل درخواستی دوستان اپدیت سیگنال خرید قیمت پولبک را در ناحیه 4470 تمام کرده و در مسیر صعودی خود قرار دارد .
-
مهران حقیقی
غدشت بخرید این قیمتا مفته 800 رو میبینه چندماه دیگه
-
Riza
#دپارس لعنت بر داشته ونداشته مسوولان دپارس
-
78
فملی دلار رسید به 165 تومن با وجود خبر مذاکرات، دلار افزایشی هست، دلیلش هم قبلا گفتیم، با رفع محاصره دریایی و اغاز مجدد تجارت با امارات، واردات با سرعت بسیار بالایی شروع شده و تقاضای زیادی روانه بازار ازاد دلار شده دنبال دلیل بودین اینم دلیل
-
.
کبافق همزمان با این شپنا رو خریدم الان شپنا 1300 درصد بهم داده و این هنوز تو 10 درصد زیان هستم جدا از 1000درصد تورم بورس بد نیست اتفاقا بهترین سرمایه گزاریه ولی برای سهام خوب