#ختور هنوز ختور به مقاومت ها نرسیده چه برسه به اهداف! خیلی راه طولانی داریم.
-
م. قاسمی
#وهامون سهم های سرمایه گذاری به درد نمی خورد هر سال افزایش سرمایه میدن بعد برای اینکه حق تقدم ها را مفت بخرند سهم را به خاک و خون میکشند و اجازه رشد نمیدهند
-
بتا سهم
#کرماشا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 6051 ریالی رسیده است
-
صندوق های طلای بورس ایران
#انس_طلا بالاخره قیمت زیر 4000 دلار هم تاچ کرد یادمه در قیمت های بالای 5000 دلار به خیلی از دوستان گفتم اگر قصد خرید طلا دارید صبر کنید… اون قیمت ها یادمه مردم عوام در درب طلا فروشی ها صف کشیده بودند نه فقط در داخل کشور ما بلکه در کشور های دیگه ! کشور مالزی رو که یادمه صف چند صد متری داشت ! امروز 20 الی 30 درصد پایین تر طلا را تخفیف خورده به شما تقدیم می کنند. خلاصه در بازارهای مالی شما #طلا هم بد موقع بخری ضرر میکنی #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
Formula_1
#صبا اپدیت
-
Sorena
سمگا درود خدمت همه عزیزان ، جناب مفاخری عزیز میدونم خیلی اذیت شدید در این سهم ولی باور کنید سهامداران سهم هایی هستند که ارزو دارن کاش سمگا رو جای سهمشون داشتن وشمال از 13000 تومن تا 1300 ریخته حدود 90 درصد ، سهم خبنیان ، خاهن ، و… ببنید چه بلایی سر سهامدارنشون اوردن طی 6 سال که سمگا حکم طلا داره در مقابل انها، این بار روانی منفی شاید یک سهامدار تازه وارد رو بترسونه یا نگران ناامید کنه و دینی نا خواسته گردن شما باشه ، اگر صلاح میدونید و خواسته یا به اجبار سهامدار سمگا می خواهید بمونید این چند سال که تحمل کردید این یکی دو سال هم با ارامش فرصت بدید تا نتیجه رو ببینید اینجا خیلی ها با زاویه دید متفاوت به این نتیجه رسیدیم که سمگا زمان رشدش رسیده، چه تکنیکالی و چه بنیادی و.. از زوایای مختلف سیگنال رشد داره میده پس اگر صلاح میدونید یک فرصت اخر هم به سمگا بدید قول میدم پشیمون نمیشید موفق باشید
-
Shadi Shahi
ثشرق خبر دارید نماد ثشرق چه روزی مجمع داره؟
-
Betgo
⭕️✨درگاه شاپرکی بتگو گِیت مجددا فعال شد 💳✅ 🚀این قابلیت به صورت مرحله ای برای برخی کاربران در دسترس قرار می گیرد. ✉️اگر در حساب خود، صندوق پیام سایت یا پاپ اپ مربوطه را مشاهده کردید، برای فعال سازی نهایی به پشتیبانی زنده پیام دهید. 🔍همین حالا برای ورود به حساب کاربری و بررسی وضعیت، اینجا بزنید.❗️ http://betgoir.com/ http://betgoir.com/
-
گروه بورسی ایرانیان در بله
#تپکو دست از سر سهم بردارید…تو رو به ابلفضل دست بردارید! 6 سال شد…خدا لعنتتون کنه
-
مهدی ملکیان
شاوان با لغو تحریم ها. تخفیف فروش نفت هم حذف میشه سهام پالایشی. طلا هستش
-
غبهنوش غبهنوش سهمی هست که با توجه به افزایش نرخ محصولات رشد چشمگیری خوااهد داشت لذا هم اکتون قیمت سهم پایین ترین قیمت فعلی میباشد و مستعد رشد است