فزر بچه ها🌹 میخوام تجربه شخصی خودم رو در خصوص سپرده شمش نقره و صبر کردن ، بگم خدمتتون❤️🤚 من پارسال ، حدود 14 کیلو سپرده نقره روی کیلویی 210 میلیون ت از بورس کالا خریدم و حتی یکی دو ماه تا کیلویی 180 م ت هم پایین رفت، ولی نفروختم ، بعدش تا کیلویی 800 900 م ت هم رفت ، من 4 کیلوشو رو 400 و 5 کیلو رو روی 600 فروختم اومدم فزر و فملی اضافه کردم❤️🧿 امسال هم حدود 9 کیلو متوسط 450 میلیون خریدم از محل سیو سود فملی و عیار خریدم و الان کیلویی 360 م معامله میشه و حدود 15 درصد مثلا تو ضررم 😄🤚 تحلیل شخصی من اینه ؛ نقره تا شهریور 1405 ، گرمی 1025 رو می بینه و سال دیگه این موقع ها ، حتی گرمی 2 میلیون رو شاید ببینه ، پس تا جاییکه بتونم اضافه خواهم کرد ❤️🧿🤚
-
وبملت چقد گفتم ضستا بگیر شنبه خواهیم دید فرق ضستا با ضملت رو
-
حگردش گزارش #فعالیت_ماهانه (#اردیبهشت_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/02/31(اصلاحیه) ✅ درامد شناسایی شده طی دوره یک ماه 1405/02/31، 94 درصد بالاتر از متوسط درامد شناسایی شده طی 1 ماه گذشته بوده است. ✅ متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 2 ماهه منتهی به 1405/02/31 بالغ بر 66,000 میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 12 ماهه سال گذشته بالغ 540,239 میلیون ریال بوده ایست. ⏹ درامد شناسایی شده طی دوره 1 ماهه 1405/02/31 بالغ بر 87,000 میلیون ریال می باشد. ⏹ جمع درامد شناسایی شده 2 ماهه منتهی به 1405/02/31 بالغ بر 131,999 میلیون ریال میباشد.
-
عدنان جعاوله
فزر نمیگم فزر بده یا خوبه فقط تا شهریور سال اینده شما را به خداوند منان میسپارم
-
آنلاین پلاس
❗️ تقابل وزیر نفت با بازارسرمایه وزیر نفت بدون مصوبه هیات مدیره و تاییدیه بورس در هلدینگ خارج فارس مدیرعامل منصوب کرد. اقای #پاک_نژاد #فارس یک نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس است و نمی توان یک فرد بی ربط را براحتی به دومین شرکت بزرگ بازارسهام تحمیل کرد. بیش از 20 میلیون سهامدار دارد! حسن عباس زاده لیسانس شیمی است و با یک دکترای مدیریت راهبردی بدون ارتباط با صنعت پتروشیمی مدتی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد و حالا وزیرنفت در تلاش برای سپرده اداره #فارس به اوست. ❤️@signal_plus_1
-
فملی بعنوان کسی که بیش از 5 میلیون سهم از نماد فملی داره ، توصیه به سهامداری و صبوری دارم تا از سود ان بهره مند شوید . پر سود باشید .
-
شابان
وکغدیر جناب mm139 میشه اینطور در نظر گرفت که حقوقی داره کد به کد میکنه! نمیشه؟!
-
اهرم چقد گفتم ضستا رو نگه دار خواهیم دید چه میشود
-
فزر همه میدونیم که طلا اینده ی خوبی داره ولی ب دنبال سود بیشتر هستیم بهتره تحقیق کنید هر سهمی رو که اسم میارن باید تحقیق و تحلیل هارو خوند بورس ایران عین باتلاقه مواظب باشین گیر نیفتین سهم پرقدرت بخرین 10 تا سهم برتر رو ببینید دو تا رو انتخاب کنید فعلا نقره و طلا رو بی خیال دو تا سهم مس دو تا بانکی دو تا الومینیوم .
-
فرزاد
#شاخص_بورس ❗️ تقابل وزیر نفت با بازارسرمایه وزیر نفت بدون مصوبه هیات مدیره و تاییدیه بورس در هلدینگ خارج فارس مدیرعامل منصوب کرد اقای پاک_نژاد #فارس یک نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس است و نمی توان یک فرد بی ربط را براحتی به دومین شرکت بزرگ بازارسهام تحمیل کرد. بیش از 20 میلیون سهامدار دارد! حسن عباسی زاده لیسانس شیمی است و با یک دکترای مدیریت راهبردی بدون ارتباط با صنعت پتروشیمی مدتی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد و حالا وزیرنفت در تلاش برای سپرده اداره فارس به اوست.
-
شبندر سهام پتروشیمی چطور هستند؟؟؟