جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
روح اله افشار | rouhollahafshar
۲۰:۴۳:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فزر بچه ها🌹 میخوام تجربه شخصی خودم رو در خصوص سپرده شمش نقره و صبر کردن ، بگم خدمتتون❤️🤚 من پارسال ، حدود 14 کیلو سپرده نقره روی کیلویی 210 میلیون ت از بورس کالا خریدم و حتی یکی دو ماه تا کیلویی 180 م ت هم پایین رفت، ولی نفروختم ، بعدش تا کیلویی 800 900 م ت هم رفت ، من 4 کیلوشو رو 400 و 5 کیلو رو روی 600 فروختم اومدم فزر و فملی اضافه کردم❤️🧿 امسال هم حدود 9 کیلو متوسط 450 میلیون خریدم از محل سیو سود فملی و عیار خریدم و الان کیلویی 360 م معامله میشه و حدود 15 درصد مثلا تو ضررم 😄🤚 تحلیل شخصی من اینه ؛ نقره تا شهریور 1405 ، گرمی 1025 رو می بینه و سال دیگه این موقع ها ، حتی گرمی 2 میلیون رو شاید ببینه ، پس تا جاییکه بتونم اضافه خواهم کرد ❤️🧿🤚

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار