فملی 13تیر تعطیل
-
کاما علت پیامای اینا فقط و فقط یه چیزه دو ماه قبل که بورس بسته بود این دوستان میگفتن کاما خوب نیست و فروخته بودن قبل تعطیلی بورس ما خیلی ازش تعریف میکردیم موقع بازگشایی در حرکت اعجاب اور واسه این دوستان 40 درصد تو یک روز بازدهی داد. مشخصا هرکس قبل تهطیلی بورس فروخته باشه ناراحت میشه علاوه بر اون 40 درصد ، 30 درصد دیگه هم داد و بازدهیش به 70 درصد رسید و تازه اول راهشه و خیلی مونده تا تارگت نهایی حالا این بین کسانی بودن که قبل تعطیلی سهامشون چه کاما چه غیر از کاما را فروخته بودن و رفتن طلا گرمی 20 تومن خریدن ولی طلا شده 16 تومن مشخصا ناراحتی این دوستان دو چندان میشه چون هم از سود سهام جاموندن و هم تو طلا و دلار زیان کردن. یکسری هم که رفتن ولاعتماد خریدن و دوساله پولیشون بلوکه اس اصلا هیچی به هیچی
-
فارس سلام دوستان عزیز . وقتی چند روز گذشته که کل بازار قرمز شد فارس اینچنین مقاومت کرد و مثبت ماند ، مطمین باشید دیگه در چند هفته اینده که حال بازار بسیار خوب خواهد بود ، فارس یک سهم استثنایی می شود و ورود به ان مشکل تر . پتانسیل رشد بالا دارد بخصوص که EMA و DOUBLE EMA به تازگی سیگنال ورود داده اند . و سیگنال MACD در بهترین و کف ترین موقعیت خود قرار دارد . به راحتی و با لذت سهامداری کنید .
-
روح اله افشار
فزر بچه ها🌹 میخوام تجربه شخصی خودم رو در خصوص سپرده شمش نقره و صبر کردن ، بگم خدمتتون❤️🤚 من پارسال ، حدود 14 کیلو سپرده نقره روی کیلویی 210 میلیون ت از بورس کالا خریدم و حتی یکی دو ماه تا کیلویی 180 م ت هم پایین رفت، ولی نفروختم ، بعدش تا کیلویی 800 900 م ت هم رفت ، من 4 کیلوشو رو 400 و 5 کیلو رو روی 600 فروختم اومدم فزر و فملی اضافه کردم❤️🧿 امسال هم حدود 9 کیلو متوسط 450 میلیون خریدم از محل سیو سود فملی و عیار خریدم و الان کیلویی 360 م معامله میشه و حدود 15 درصد مثلا تو ضررم 😄🤚 تحلیل شخصی من اینه ؛ نقره تا شهریور 1405 ، گرمی 1025 رو می بینه و سال دیگه این موقع ها ، حتی گرمی 2 میلیون رو شاید ببینه ، پس تا جاییکه بتونم اضافه خواهم کرد ❤️🧿🤚
-
hadi
#تپکو از سال 99 تا الان با سهم هستیم ولی دیگه صبرمون داره سرریز میشه معلوم نیست تا کی این اوضاع سهم روبه راه میشه خدا داند وحقوقی بی وجدان!!!
-
پرهام
#ختور هنوز ختور به مقاومت ها نرسیده چه برسه به اهداف! خیلی راه طولانی داریم.
-
میثم ش
#شلرد با رای هییت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، "حسن عباس زاده" مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد
-
محمد ایمانی
ثزاگرس منفی باز میشه فعلا نزولیه . خالی شده کد به کد حقیقی به حقوقی
-
کیومرث قهرمانی
اهرم سلام تحلیل درخواستی دوستان اپدیت سیگنال خرید قیمت پولبک را در ناحیه 4470 تمام کرده و در مسیر صعودی خود قرار دارد .
-
مهران حقیقی
غدشت بخرید این قیمتا مفته 800 رو میبینه چندماه دیگه
-
Riza
#دپارس لعنت بر داشته ونداشته مسوولان دپارس