جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alii137713
۲۰:۴۴:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

فارس سلام دوستان عزیز . وقتی چند روز گذشته که کل بازار قرمز شد فارس اینچنین مقاومت کرد و مثبت ماند ، مطمین باشید دیگه در چند هفته اینده که حال بازار بسیار خوب خواهد بود ، فارس یک سهم استثنایی می شود و ورود به ان مشکل تر . پتانسیل رشد بالا دارد بخصوص که EMA و DOUBLE EMA به تازگی سیگنال ورود داده اند . و سیگنال MACD در بهترین و کف ترین موقعیت خود قرار دارد . به راحتی و با لذت سهامداری کنید .

لیست اخبار