جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۰:۴۴:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

کاما علت پیامای اینا فقط و فقط یه چیزه دو ماه قبل که بورس بسته بود این دوستان میگفتن کاما خوب نیست و فروخته بودن قبل تعطیلی بورس ما خیلی ازش تعریف میکردیم موقع بازگشایی در حرکت اعجاب اور واسه این دوستان 40 درصد تو یک روز بازدهی داد. مشخصا هرکس قبل تهطیلی بورس فروخته باشه ناراحت میشه علاوه بر اون 40 درصد ، 30 درصد دیگه هم داد و بازدهیش به 70 درصد رسید و تازه اول راهشه و خیلی مونده تا تارگت نهایی حالا این بین کسانی بودن که قبل تعطیلی سهامشون چه کاما چه غیر از کاما را فروخته بودن و رفتن طلا گرمی 20 تومن خریدن ولی طلا شده 16 تومن مشخصا ناراحتی این دوستان دو چندان میشه چون هم از سود سهام جاموندن و هم تو طلا و دلار زیان کردن. یکسری هم که رفتن ولاعتماد خریدن و دوساله پولیشون بلوکه اس اصلا هیچی به هیچی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار