🛡 اینفوگراف صندوق های #مختلط در خرداد 1405 🟢 بهترین بازده برای دارندگان #افرین 🔴 کمترین بازده برای دارندگان #شیلد ✨ بیشترین سهم از ارزش معاملات برای #زیتون 🟥بیشترین خروج پول طی ماه در #زیتون 🟩بیشترین ورود پول طی ماه در #صنوین @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
فسرب حالا تحلیلت از این سهم چیه
-
میلاد عزیزی
اهرم دوستان سهم انرژی که بهتون در قیمت 1100تومن معرفی کردم سهم رانتی و پروژه شد است تا 200درصد سود ازش نگرفتین خارج نشوید سهام پروژه شد مثل زماهان تا 1000درصد سود هم دادند ولی ما از همین نقطه تا سود 200درصدی نگیریم خارج نمیشویم خیلی هشدار دادم که از شرایط شرکت اگاه هستم 💚💚💚
-
Sf021
#بکهنوج برق قطع نشود دو رقمی
-
شپنا در زمان تحریم نفت با تخفیف حدود 40 تا 50 دلار به چین فروخته میشد…الان بدون تحریم حدود 70 دلار میفروشن…که این عالی هست…چرا واقعا این مطلب ساده رو اهرم ریزش برای گروه پالایشی میدونید؟؟ صنایع پالایشگاهی کلی اپشن دیگه و محرک های مختلف برای رشد دارن…(نظر شخصی) ان شاالله همگی پر سود و برکت باشید🌹
-
تحلیلگران بازار سرمایه (CMA)
براورد کف قیمتی طلای 18 عیار در شرایط فعلی در حال حاضر اگر برای انس جهانی طلا کف 3900 دلار و برای دلار ازاد کف 160 هزار تومان را در نظر بگیریم، ارزش ذاتی طلای 18 عیار در محدوده 15 میلیون تومان قرار می گیرد. بر این اساس، محدوده 15 تا 16 میلیون تومان را می توان یکی از جذاب ترین نواحی برای خرید و انباشت طلای 18 عیار در نظر گرفت؛ چرا که حتی با فرض سناریوهای محافظه کارانه برای انس و نرخ ارز، این محدوده همچنان از پشتوانه بنیادی مناسبی برخوردار است و نسبت ریسک به بازده قابل قبولی ارایه می دهد. 1405/04/03 @cma_investment
-
از همین ترفند با پرپگاندا که بالارفتن نرخ ارز موجب کسب درامد از صادرات میشه سالهاست استفاده که تولید واقتصاد و کسب وکار رو نابود وپایانی ندارد از عجایب اینکه بالا رفتن نرخ شاخص ساز در تورم وبالارفتن نرخ ارز رو برعکس توجیح میکنن
-
شفن باتوجه به گزارش زیانده بودن سهم، چه پیشنهادی میدین دوستان؟ بخاطر بانک ملتش ارزش نگهداری داره؟ 36 درصد اختلاف وجود داره هنوز لطفا با دلیل منطقی توضیح بدین
-
ایروانی ارشد کسب وکار
اهرم چند روز تعطیلی بود پول رفت صندوق های درامد ثابت خوب اگر سهام اجازه ورود بدهد دوباره خواهند خرید ما دریک روند صعودی هستیم مطالبی در چند روز اینده مطرح خواهم کرد خصوصا برای اهرمی ها…پاینده سالم باشید
-
مهدی حسنی
#ذوب هر سفارش شد از یک 3میلیون برگ🙏 چه بازاری بشه شنبه 🙏
-
فردایی نیوز
🔴 عرضه قطعی ستاره خلیج فارس در بورس از اوایل سال تا امروز چند شرکت و صندوق موفق به پذیرش نویسی اولیه شدند. کارشناسان خواستار عرضه سهام شرکت های بزرگ و گسترش دامنه نوسان هستند؛ اما تغییر دامنه در دستور کار نیست. سازمان بورس برای افزایش عمق بازار، تمرکز بر جذب شرکت های سودده و ارزشمند دارد تا حجم معاملات با رشد شاخص همگام شود. در پی جنگ تحمیلی سوم، برخی شرکت های صنعتی و نفتی دچار مشکل شده و نمادهایشان در بورس متوقف است، اما از 29 اردیبهشت تا امروز، چندین شرکت و صندوق موفق به پذیرش نویسی اولیه شده اند. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند شرکت ها و هلدینگ های بزرگ نیز باید سهام خود را عرضه کنند تا تقاضای خریداران حقیقی، که در برخی روزها تا 60 همت صف خرید می کشند، براورده شود. فعالان بازار درخواست افزایش دامنه نوسان از ±3% به مقادیر بالاتر دارند؛ وزیر اقتصاد اعلام کرد که سازمان بورس این تصمیم را دارد اما در برنامهٔ نزدیک نیست. محمود گودرزی در حاشیهٔ عرضهٔ نماد تادیکو گفت تصمیم گیری دربارهٔ عرضهٔ سهام بر عهدهٔ سهامداران است و سازمان بورس نقش تصمیم گیری را ندارد. او به عرضهٔ اولین صندوق پروژهٔ نیروگاه خورشیدی (ارزش یک همت) و برنامهٔ شستا برای عرضهٔ سهام ستاره خلیج فارس اشاره کرد؛ صندوق های تامین مالی برای جبران خسارات شرکت های اسیب دیده نیز در دست پیگیری است. محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا، گفت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پس از انتقال سهام به سازمان تامین اجتماعی می تواند یکی از ناشران بزرگ بورس باشد. سایر شرکت های شستا نیز در مسیر قانونی برای عرضه در بازار سرمایه هستند و جزییات اینده به زودی اعلام خواهد شد. 🔗 منبع: اقتصاد انلاین - مشاهده اصل خبر #بورس https://www.eghtesadonline.com/fa/news/2146419/سیگنال-مثبت-به-بورس-عرضه-ستاره-خلیج-فارس-قطعی-شد