اهرم چند روز تعطیلی بود پول رفت صندوق های درامد ثابت خوب اگر سهام اجازه ورود بدهد دوباره خواهند خرید ما دریک روند صعودی هستیم مطالبی در چند روز اینده مطرح خواهم کرد خصوصا برای اهرمی ها…پاینده سالم باشید
-
وبملت برای استراتژی من فردا روز سرنوشت سازیه بلند مدت یک طرف
-
mohammad 7890 m
ورنا nav سهم 750تومنه چه بلایی سر سهم اوردن
-
رسول گرجستانی
ثاخت من به شرافتم قسم میخورم که خودم ثاخت ندارم اما هر روز برای منفعت شما اینجا میگم بفروشید تو رو خدا خارج بشید از این سهم😔
-
اخبار دارو و سلامت
پخش رازی برنده مزایده سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس شد! 🔹فانا: شرکت پخش رازی از شرکت در مزایده خرید سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس و کسب عنوان برنده در این مزایده خبر داد 🔹براساس اطلاعات منتشر شده، سازمان خصوصی سازی مزایده فروش تعداد یک میلیارد و 61 میلیون و 774 هزار و 12 سهم از سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس را برگزار کرده است. این میزان سهام معادل 0/64 درصد از کل سهام شرکت مذکور محسوب می شود 🔹شرکت پخش رازی با ارایه پیشنهاد 50 هزار میلیارد ریالی در این مزایده شرکت کرده و به عنوان برنده مزایده معرفی شده است. قیمت پیشنهادی این شرکت 47 هزار و 92 ریال به ازای هر سهم اعلام شده است www.daroovasalamat.ir/news/64356 @phanair
-
شتران شنبه باز هم صف های میلیاردی خرید
-
پرویز خالقی
#شپدیس: نمادی بنیادی و پر حاشیه ی بازار با شکست 1400 می تونه تا اهداف مشخص شده پیشروی کنه.سیگنال خرید یا فروش نیست.1405/04/03
-
رسول گرجستانی
ثاخت رفقا تو رو خدا بفروشید. اجازه ندید بره بالا😭
-
پالایش 🔥 یک نکته جالب درباره صندوق پالایش یکم… نماد پالایش الان NAV به روز صندوق 630,380 ریال است، اما اکنون در بازار 445,551 ریال معامله می شود. یعنی فقط با رسیدن قیمت بازار به NAV، حدود 42% ظرفیت رشد وجود دارد؛ ان هم بدون در نظر گرفتن رشد احتمالی ارزش سهام پالایشی داخل صندوق! از طرف دیگر: ✅ گزارش های فوق العاده شبندر، شپنا، شتران و شبریز ✅ احتمال بازگشت فرمول قیمت گذاری پالایشی ها به نرخ های جهانی ✅ برنامه تبدیل پالایش یکم به بزرگ ترین صندوق بخشی بازار ✅ تقویت بازارگردانی و کاهش فاصله قیمت با NAV همه این ها می تواند سوخت حرکت بعدی صندوق باشد. گاهی بازار فرصت هایی می دهد که فقط کافی است اعداد را کنار هم بگذاریم… 😉📈 #پالایش_یکم #پالایش
-
پیشگامان بورس
💥#شوینده ✅ #شوینده طی دوره یک ماهه خرداد حدوده 50 میلیارد تومان درامد داشته در حالی که طی مجموع پنجم ماه گذشته 22 میلیارد تومان درامد داشته، در مجموع 72 میلیارد تومان طی 6 ماه درامد داشته. @pishgaman360
-
کاما همون ولاعتمادی که هنوز باز نشده تو بدترین گروه بازار تو اوین مجمعش با 20 تومن سرمایه 2 تومن سود نقدی داد هرچند کسی پذیره نویسی شرکت در شرف تاسیس واسه سود مجمع نمیخره هر پذیره نویسی شرکت در شرف تاسیسی دید شرکت کنید با کدهای خانوادگی ضرر کردید من پرداخت میکنم برید تفارس و تکیمیا و اواپارس و بالای ده تا شرکتی که این دو سه ساله پذیره نویسی شدن بررسی کنید هر کس با کدهای خانوادگی شرکت کرد یه سرمایه اولیه خوب داره الان به جای ریختن وقتش پای رویاهای پوچ