جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| m.kzmzdh
۱۷:۳۹:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

شپنا در زمان تحریم نفت با تخفیف حدود 40 تا 50 دلار به چین فروخته میشد…الان بدون تحریم حدود 70 دلار میفروشن…که این عالی هست…چرا واقعا این مطلب ساده رو اهرم ریزش برای گروه پالایشی میدونید؟؟ صنایع پالایشگاهی کلی اپشن دیگه و محرک های مختلف برای رشد دارن…(نظر شخصی) ان شاالله همگی پر سود و برکت باشید🌹

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار