شپنا در زمان تحریم نفت با تخفیف حدود 40 تا 50 دلار به چین فروخته میشد…الان بدون تحریم حدود 70 دلار میفروشن…که این عالی هست…چرا واقعا این مطلب ساده رو اهرم ریزش برای گروه پالایشی میدونید؟؟ صنایع پالایشگاهی کلی اپشن دیگه و محرک های مختلف برای رشد دارن…(نظر شخصی) ان شاالله همگی پر سود و برکت باشید🌹
-
سید احسان براتی
غالبر تا 2500 تومان احتمال ادامه اصلاح هست ، فقط پله ای خرید انجام میشه
-
علی
#دحاوی به راحتی قیمت. این سهم. از 2500. تومان. عبور می کند و هدفش 5. هزار تومان است و بعد…
-
باشگاه بورس
#دزاگرس #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟 رکورد فروش شرکت در خرداد ماه 1405 شکسته شد 😄 مبلغ فروش خرداد ماه 1200 میلیارد تومان 🔼 رشد فروش نسبت به ماه قبل 14% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 466% 🔴 P/E ttm: 9 🟢 p/e forward: 3 🗓 1405/04/04
-
سید احسان براتی
فسرب تا 160 احتمال میدم میتونه اصلاح ادامه دار باشه
-
مصطفی Mr. R
پکرمان ما دو برادریم با یک منبع درامد یکسان ولی من وام میگیرم وتورم ها را پیش خرید میکنم حالا من یک خانه در شهر و خودروی شاسی دارم ولی برادرم یک خانه در روستا و خودرو پراید تسهیلات جزو دارایها به حساب می اید در جواب عزیزی که از بدهی های پکرمان سهامداران را میترساند اگر این 20 هزار میلیارد تسهیلات را سال گذشته گرفته باشد و سرمایه گذراری کرده باشد فقط طی یک سال ارزش ان بیش از 100 هزار میلیارد شده به غیر از افزایش تولید
-
گلدا نماد خوب زیاده ولی خب رشد کردند و ریسک دارند بهرحال بطور مثال بیدار رو 90 درصد گین گرفتم و همراهم ولی مثلا سمگا و فارس رشدی نکردن و اصلاحی هم باشه اینا کمترین اصلاح رو میکنن
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
بیمه تجارت نو؛ جهش سنگین سود در کنار افزایش سرمایه 150% 🔹 #بنو در گزارش سال مالی منتهی به 1404/12/29 موفق شد 350 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کند. 🔹 سود خالص شرکت به 5,253 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته 526 درصد رشد را نشان می دهد. 🔹 همزمانی رشد سود و ثبت افزایش سرمایه 150 درصدی، تصویر متفاوتی از عملکرد سال مالی بنو ارایه می دهد. 🔹 این گزارش نشان می دهد شرکت در مسیر تقویت ساختار مالی و بهبود سوداوری حرکت کرده است.
-
سیگنال ارزدیجیتال|فارکس دیجیتال|ایردراپ
#ASTER/USDT جهت پوزیشن: 🔐 نقطه ورود: 🔐 حد ضرر: 🔐 تارگت: 🔐 اهرم: x🔐 مشخصات سیگنال در وی ای پی
-
ثفارس ثفارس… متاسفانه این روزها همه اهل تکنیکال و دانش هستن با این همه علم و دانش نمیدونم چرا بیشتری ها در ضرر هستن… هیچ سهمی مستقیم پایین نمیره مکر بعضی از سهم ها ک قصد خالی کردن داشته باشن… ب زبان ساده توضیح میدم ثفارس نزولی شیب ملایم تا قیمت حوالی 1200 داشت از اینجا ب بعد طبق اندیکاتور مومنتوم و چند نمودار دیگه تا حوالی و محدود 1700 تا 1800 نفوذ میکنه… اگر قرار ب پایین یا بالا رفتن باشه در همان محدود با تاییدیه خرید یا فروش را بده… اگر ورود داد میمانیم و اگر خروج داد فروش میکنیم… اگ ورود بده تا محدود 2800 تا 3200… اگر خروج بده تا محدود 1100 تا 850… ارز دیجیتال نیست ک یه کله بره پایین یا بره بالا… نقاط ورود و خروج را اموزش ببین تا نه ضرر کنی نه با شک و تردید حرف بزنی… احتمال داره شنبه یه شدو به محدود زیر 1200 داشته باشه اگ قصد خرید داشتید ورود داد خرید کنید یا میانگین کم کنید… اشتباه اکثرا این هستش ک همیشه با نمودار قیمت دنبال مقاومت و حمایت و پولبک و شکست ها و واگرایی ها هستند در صورتی ک باید در بعضی از اندیکاتور ها دنبالش باشید نه نمودار قیمت… هر سهم در اندیکاتورهای بخصوصی جوابگو هست… دنبال اون اندیکاتورهای خاص در هر سهم باشید…
-
سید احسان براتی
غنوش هر منفی احتمالی به نظرم فرصت خرید است