#ذوب هر سفارش شد از یک 3میلیون برگ🙏 چه بازاری بشه شنبه 🙏
-
امپراطور وسدید
#شلرد سلام به دوستان نازنین بنده این سهمو ندارم اما فکر کنم تا 300 فعلا هیچ مشکلی نداشته باشه در حال حاضر اگه اشتباه نکنم .البته تحلیل شخصی خودم بود🙏
-
رادین موسوی
شبندر سلام به همگی.فقط یه مطلب عنوان کنم.گول بعضی افراد را نخورید هر سهم پالایشی حکم یک بیت کویین سال2002 را دارد.محکم به سهامتون بچسبید.
-
صندوق های طلای بورس ایران
#XAUUSD خط روند حمایت بلند مدت #طلا در حال شکسته شدن😢 #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
وهامون دوستان گزارش فروردین فروش 92 میلیارد وگزارش اردیبهشت 200میلیارد فروش که اردیبهشت بهشت بهترین فروش نسبت به دوسال قبل بوده منتظر گزارش خرداد هستیم البته یک نامردی دارن تا حالا گزارش را ندادن
-
aa aaa
دزاگرس امیدوارم شرکت یک منفی دیگر بزنه تا بشه اضافه کرد. شرکتی که سود 650 الی 700 تومانی امسال تضمین شده خریدار داره…کسی با حرف چهارتا بچه که هر چیزی تو دهنشون میاد سهم خرید و فروش نمیکنه…شنبه 100 میل صف خرید داره
-
کچاد 4 تا مثبت بخوره والا من رفتم. سر به سر سود نخواستم.
-
ونفت سلام برای سال 1405 سود هر سهم چقدر شده
-
صندوق های طلای بورس ایران
💥#زالوهای طلا ✅ #زالوهای گردن کلفت #طلا در ایران، برای جلوگیری از ریزش طلا در بازار ایران، #تتر را بالا میبرند تا ریزش #انس طلا را خنثی کنند ♻️با ریزش بیشتر انس طلا زالوهای طلا به زودی و به ناچار تسلیم خواهند شد و طلای داخلی نیز ریزش میکند. 📕 منبع؛👇 پیشگامان بورس #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
آیدین حیدری
غبهنوش با توجه به اینکه هزینه ها (COGS) کمتر از درامد رشد کرده اند، این یک «سودِ باکیفیت» است. به احتمال زیاد غبهنوش یکی از ستاره های گروه غذایی خواهد بود. نمیدونم چرا بعضی از دوستان به رشد هزینه ها وزن میدهند ولی به رشد سود بسیار بالا چندین برابر هزینه (طبق اسناد صورت مالی) نمیخواند اشاره نمایند. به امید شفافیت علمی در همه ی بازارها
-
بورس وان
〰️ #بوعلی 📈 بر خلاف دیگر همگروه های خود بازگشایی معقولی داشت و بعد از یک افت محسوس حتی قبل از جنگ و با افزایش سرمایه 40% هم اکنون وضعیت بهتری به خود گرفته است. 😄حمایت معتبر: 2850 تومان ❌مقاومت: 3700 تومان 🔝 هدف کوتاه مدت: 4200 تومان 🗓 1405/04/03