جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
میلاد عزیزی | dariushbagheri_57
۱۷:۳۹:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۳

اهرم دوستان سهم انرژی که بهتون در قیمت 1100تومن معرفی کردم سهم رانتی و پروژه شد است تا 200درصد سود ازش نگرفتین خارج نشوید سهام پروژه شد مثل زماهان تا 1000درصد سود هم دادند ولی ما از همین نقطه تا سود 200درصدی نگیریم خارج نمیشویم خیلی هشدار دادم که از شرایط شرکت اگاه هستم 💚💚💚

لیست اخبار