فزر منتظر پامپ رمز ارز ها باشید . همین روزها بر می خیزند
-
شپنا با این قیمت نفت حتما
-
اصغز اصغری
شپنا هم شپنا. هم پکویر. هردو نماد ریسک به رویوارد 10 به صفر چکاپا ریسک به ریوارد صفر به ده اینم یه سیگنال مجانی
-
مهدی فایننس || موج نو
#قچار این نمادو یکی از بچه های کانال ویژه از پارسال و قبل عضویت کانال ما تک سهم بود. اون زمان قیمت داخل موج C و الگوی دیامتریک در نوسان بود. تمام کف و سقف هارو براش زدم. نه بالاشو میفروخت نه پایینشو میخرید! نه حتی از سهام خودمون در کانال خرید میزنید😁 فقط می خواست بدونه قچار چی میشه و وقتی می دونست هم کاری نمیکرد. حالا چرا این توضیحاتو دادم؟ نکته اش اینجاست، همون بحثی که همیشه داشتم تحلیل خصوصا تحلیل درست حداکثر نیمی از مساله است. بخش مهمتر ماجرا داشتن استراتژی و عملکرد مبتنی بر اون و مدیریت سرمایه است. که اگر نباشه و ازش غفلت کنیم، حتی اگر مسیر رو مو به مو بدونیم بازم منفعل هستیم. این چارت و مسیر هم تقدیم به اون رفیق شمام استفاده کنید. الگوی مثلث می تونه هر شکل دیگری امتداد و گسترش پیدا کنه، الان نمیشه تمام امواج رو با قطعیت و دقت زد. منتها چیزی که روشنه؛ موج C از مثلث به پایان رسیده و مادامی که قیمت بالای 228 تومن باشه تارگت حداقلی 500 الی 540 معتبر و در دسترسه. 3 تیر 1405 @mahdi_finance
-
والبر این سهمو درقیمت150تومن بخری کمترضررکردی یکباررسیده به این قیمت بازم خواهدرسیدخرید دراین قیمتها فقط ضرره 7ساله با این سهمم درگروه داروییهاازاخراوله حالا دوس دارین بخرین سهماییکه هفته ها قفل صف خرید بودن این سهم قفل صف فروش بوده به این سهم نمیگن الماس؟!!!!!!! همیشه سهمه خوب بخرین که کمتر ضرربزندنه این سهمه سرطانی از3500تومن سال98 الان 300تومن یه هفته قفل صف فروش بوده اونم با این شاخص واین بازارخوب
-
شپنا ان شاالله شنبه و هفته اینده بازاری سبزی خواهیم داشت…بعید میدونم سرخطی شپنا هم گیر کسی بیاد
-
فزر ارزش فزر 50 هزار 100درصد جامانده
-
ونیرو نزدیک به صعود ونیروست
-
فملی قیمت جهانی مس هم تقدیم به سینه چاکان مس
-
mohamad reza
شاروم سلام دوستان . فکر کنم شاخص هم وزن و کل کمی جزیی اصلاح داشته باشند . هنوز 30 روز مونده برای مجمع شاروم . به نظر من در روند جزیی اصلاحی خریدار باشید خوب است . باز هم خودتان تحلیل کنید . راهنمایی بود مه سیگنال فروش نه خرید
-
تکشا جوری خالی کنن که بگید گفتن بفروشیما